حمیدرضا پورنوروز
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه/
سردار سنایی گفت:فرزندان ارزشی انقلاب با مذاکرات هسته ی مخالف نیستند، ما خواهان رعایت خط قرمز های هستیم که به زیاده خواهی های آمریکا و تهدیدات های بیهوده آنها دامن نزند.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۹۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار سنایی راد معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صبح امروز در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: پیام هرسال رهبری اقتصادی و فرهنگی بود اما امسال شعار "سیاسی" است تا با انسجام بین دولت و ملت تعادل سازی ایجاد شود و چالش ها به فرصتی علیه دشمن محقق گردد.

سردار سنایی راد بیان کرد: سال 88 اوج فتنه گری های اصلاح طلبان ماهیت خود را مشخص کرد و خاتمی و معین خواهان جمهوری جدید بودند و تاکنون هم در حال گسترش تفکر غرب گرایانه خود هستند و ما باید چالش های احتمالی از سوی چنین افرادی را رفع کنیم.

وی، با اشاره به اینکه بعضی افراد نظام جمهوری اسلامی را با نهضت صدام اشتباه گرفتند تصریح کرد: در مکتب امام(ره) معنویت، استقامت و ایستادگی در برابر مستکبران را می توان یافت و باید تمام ابعاد تفکری امام(ره) را در نظر گرفت.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اذعان داشت: همان گونه که عربستان برای قدرت گرفتن در منطقه به یمن حمله ی نظامی می کند در کشورمان افرادی هستند که با اعتراضات برخی نهادها علیه کارهای که خود سبب آن شدند را محترم می شمارند تا خوی نفاق را در مردم گسترش دهند.

سردار سنایی راد افزود: باید مشکلات اقتصادی را در کشور بررسی کنیم چون رهبر معظم می فرماید: کلید مشکلات اقتصادی در لوزان، ژنو و نیویورک نیست، بلکه در داخل کشور است.

وی با بیان اینکه در جامعه افرادی تشنه ی قدرت و داشتن مسئولیت هستند، گفت: اگر زندگی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار دهیم می دانیم که امام(ره) در عین دارای و قدرت به ارث رسیده از پدرش ساده زیستی را پیش می گرفت و چون تکبر و قدرت طلبی برای رژیم طاغوت است.

این مسئول سیاسی سپاه بیان کرد: خوشبختانه مردمان کشورمان افرادی هوشیارند و به فراخوان جشنی که برای مذاکرات هسته ی در خیابان ها صورت گرفت پاسخ ندادن و کمتر کسانی جشن گرفتند چون می دانستند جشن گرفتن در این اوضاع نشانه ی ضعف دولت در برابر دشمن است.

وی با تاکیید بر اینکه فرزندان ارزشی انقلاب با مزاکرات هسته ی مخالف نیستند اظهار کرد: ما خواهان رعایت خط قرمز های هستیم که به زیاده خواهی های آمریکا و تهدیدات های بیهوده آنها دامن نزند.

سردار سنایی راد گفت: آمریکا برای جنگ جدید هیچ قدرتی ندارد و ایران باید در برابر تهدیدهای نظامی آمریکا قد علم کند تا به او بفهمانند ایران کشوری نیست که کسی جرئت تهدید آن را داشته باشد.

وی در آخر به حملات نظامی عربیتان صعودی به کشور یمن اشاره کرد و افزود: صعودی ها فکر می کنند با حملات به مردم مظلوم یمن اعتراضی علیه انصارالله صورت می گیرد اما از این غافل بود نه تنها مردم بلکه ارتش یمن اکنون در اختیار انصارالله است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار