ادامه فرهنگ ایثار و شهادت موجب دستیابی به عزت است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و شجاعت موجب پیشبرد بهتر امور می شود با این فرهنگ عزت‌ها پابرجا است.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۹۱
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام محمدحسینی شاهرودی در یادواره شهدای ورزشکار استان کردستان اظهار کرد: حضور شهدا قابل لمس است و درک آن می‌تواند برای انسان مفید باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا نزد خداوند دارای عزت هستند، گفت: کسانی که حریم الهی را حفظ و تقوا پیشه کنند از سوی خداوند مورد احترام و عزت قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد:شهیدان، خداوند را انتخاب کردند و این مسیر را نیز با آگاهی برگزیدند و به همین دلیل کار آنها از ارزش والایی برخوردار است.

شاهرودی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شجاعت و شهادت موجب ماندگاری آنها شد و افتخار و عزت امروز ما مدیون ایثارگری‌های آنها است.

وی با اشاره به اینکه دنباله روی از آنها موجب دستیابی ما به جایگاه کنونی شده است، افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت و شجاعت باقی بماند، کارها به خوبی پیش می‌رود و عزت‌ها پابرجا است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه کسانی که در مسیر خداوند باشند دارای عزت خواهند بود، اظهار کرد: اما آنها که دنباله رو شیطان باشند از همه چیز وحشت دارند.

شاهرودی با اشاره به اینکه پیروان شیطان تسلیم و همیشه گرفتار هستند به ماجرای حمله عربستان به یمن گریزی زد و اظهار کرد:بسیاری از مسلمانان که تا دیروز از نیات شوم و واقعی عربستان آگاهی نداشتند امروز به تدریج در حال دستیابی به باور درست در این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه اکنون آنها فهمیده‌اند عربستان به اهل سنت هم حمله می‌کند، تصریح کرد: کسانی که پیرو شیطان باشند از بین خواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با یادآوری فرمایشات رهبر انقلاب پیرامون موضع ایران در مقابل حمله دشمنان تصریح کرد: اگر به ما ضربه بزنند آنها را رها نخواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن در شرایط کنونی ذلیل شده است ابراز امیدواری کرد این وضعیت به همین منوال پیش برود.

ارسال نظرات