خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

از سپاه شمیم اهلبیت(ع) به مشام می رسد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بيان اينكه سپاه یک ارگان ساده نیست، گفت: از سپاه شمیم اهلبیت(ع) به مشام می رسد.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۷۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله حسن ممدوحی صبح امروز در مجمع فرماندهان و مسئولین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که در سالن جلسات شهید اخلاقی ستاد سپاه سپاه استان قم برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: باید خداوند را شکرگذار باشیم که چنین رهبری برای ما قرار داده است .

وی با بیان اینکه از هر جمله رهبری می توان یک کتاب نوشت، ابراز کرد: رهبران دنیا هر کدام مردم را به طرق مختلف به موضوعات مختلف دعوت می کنند و رهبر ما، مردم را به فضای نامحدود معنویت دعوت می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: خدا انسان را یک برتری داد و یک حیاتی داد که شأنش بیشتر از این است که فقط به دنیا بیاید، بیهوده زندگی کند و بی هدف بمیرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند برای زندگی انسان هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: به همین علت است که مرگ برای انسان های وارسته بزرگترین عید است.

آیت‌الله ممدوحیبا بیان اینکه انسان هرچه در این دنیا در اطاعت الهی بیشتر بکوشد به لقاء الهی بهتر می رسد، بیان نمود: انسان هر لحظه ای که در این دنیا غفلت کند یک درجه عظیم را از دست داده است .

وی تاکید کرد: لحظه به لحظه باید پس انداز کنیم، و فرصت ها را نباید از دست دهیم که چون ابری می گذرد.

عضو مجلس خبرگان رهبریادامه داد: هرکس در هر مقام و جایگاهی باشد باید از شر شیطان به خدا پناه ببرد، چرا که شیطان تا آخرین لحظه دست از سر هیچ انسانی بر نمی دارد.

وی با بیان اینکه مراتب امتحان برای افراد فرق می کند، ابراز کرد: برای انسان های بزرگ امتحان های بزرگ در نظر گرفته می شود .

آیت الله ممدوحی افزود: مقام، خطرناک است و کار راحتی نیست و مانند یک جاده لغزنده است و امتحان های عجیبی در این مسیر قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه خدا را شکر کنید که سپاه یک ارگان ساده ای نیست، گفت: از سپاه شمیم اهلبیت(ع) به مشام می رسد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعلام اینکه بنده شخصا خود را جزء خدمت گزاران کوچک سپاه می دانم، تصریح کرد: انقلاب و کشور به برکت این سربازان حضرت ولیعصر(عج) پا برجا مانده است، پس خودتان را محکم نگه دارید.



ارسال نظرات
آخرین اخبار