به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی وگرامیداشت مقام معلم و استاد شهید مرتضی مطهری ویژه برنامه ای با همین موضوع در نمازخانه سپاه ناحیه قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۳۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

 

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر حجت الاسلام مجتهد زاده در جمع پاسداران و سربازان این ناحیه گفت :  زمانیکه جوّ جامعه پر بود از شعارکمونیستی و زمانیکه هرکس درآن موقع سر دادن این شعارها را نشان از انقلابی بودن می دانست وهمه افتخار می کردند که یک کمونیست هستند،شهید مطهری وارد عمل شد و اولین مکانی که قدم گذاشت محیط دانشگاه بود.

ریاست داد سرای نظامی استان مازندران مگلستان در ادامه افزود :  در میحط دانشگاه اسلام و قرآن ونماز و عبادت به عنوان یک شعار متحجّرانه شناخته می شد وکمونیست بسیار فعال بود ، شهید مطهری وقتی جوّ دانشگاه را چنین می دید درآتش درون خود می سوخت و فعالیت ضد کمونیستی را با روش خاصی که آن شهید وارسته دنبال می کرد آغازنمود، بطوریکه با تلاش و کوششی که داشت توانست در مدت کوتاهی آن شرایط حاکم را دگرگون وبه نفع اسلام و انقلاب تغییر دهد به طوری که دیگر شعارهای کمونیستی کهنه شده وخریدار نداشت.

حجت الاسلام مجتهد زاده دلیل موفقیت شهید مطهری را اخلاص وی بیان کرد و اذعان داشت : اخلاص شهید مطهری از سالها پیش زبانزد بود وامام راحل به تمام معنا ایشان را قبول داشت.

وی در پایان ضمن اشاره به این موضوع که تا در من و شما تقوی نباشد کارمان برای اسلام خروجی ندارد،خاطر نشان کرد: سپاه شناسنامه امام و انقلاب است،نباید در سپاه اعمال غیر اخلاقی صورت گیرد بلکه محیط سپاه از لحاظ معنی باید همچون یک مدرسه علوم دینی باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها