خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی و اتاق فکر اقتصاد مقاومتی، تجلیل از سرمربی صالحین حوزه و بازدید بازدید نماینده ولی فقیه بنیاد مسکن استان قم از حوزه مسلم بن عقیل(ع) از مهمترین اقدامات اخیر این حوزه بسیج می باشد.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۱۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

برگزاری اتاق فکر اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هم اندیشی و اتاق فکر اقتصاد مقاومتی حوزه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم با حضور اعضای اتاق فکر اقتصاد مقاومتی حوزه در سالن جلسات این حوزه برگزار شد.

در این جلسه در مورد نحوه واگذاری تسهیلات اقتصادی مقاومتی و شناسایی عرصه های اقتصادی مقاومتی تبادل نظر و گفتگو شد.

تقدیر از سرمربی صالحین حوزه

جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل(ع)با موضوع ابلاغ برنامه های سال 94 و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور فرماندهان پایگاه ها و مسئولین شعب حوزه در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا برنامه های ابلاغی بین پایگاه ها توزیع شد و حیدری، فرمانده حوزه در مورد نحوه ی اجرای برنامه ها توضیحاتی ارائه نمود و سپس به سوالات فرمانده هان در خصوص برنامه ها پاسخ داد.

سپس قدسی، بخشدار سلفچگان طی سخنانی به اهمیت و جایگاه بسیج در تامین امنیت و آرامش مردم و همچنین پیشرفت سطح فرهنگی بخش سلفچگان پرداخت.

حجت الاسلام میرقیصری، سر مربی صالحین حوزه نیز در این مراسم به تشریح ابعاد شخصیتی شهید مطهری پرداخت و اظهار کرد: استاد شهید مطهری به خوبی اسلام را درک کرده بود.

در پایان این مراسم از حجت الاسلام میر قیصری به پاس زحمات و خدمات شایسته در سمت سر مربی حوزه تقدیر و تشکر شد.

بازدید نماینده ولی فقیه بنیاد مسکن استان قم از حوزه مسلم بن عقیل(ع)

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم و معاون رئیس سازمان بنیاد مسکن استان قم ضمن بازدید از پروژه های مسکن در حال ساخت بنیاد مسکن از حوزه مقاومت بسیج سلفچگان بازدید نمود.

حجت الاسلام حیدری نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیجیان حوزه مسلم ابن عقیل (ع)، در مورد اهمیت بسیج به خصوص در خدمات رسانی به روستا ها و تاثیر گزاری فرهنگی در بخش تاکید کرد و یکی از راههای جذب مردم به بسیج را حضور پاسداران و شورای حوزه در پایگاه های بسیج روستایی دانست.



ارسال نظرات
پر بیننده ها