خبرهای داغ:
فرمانده نوجوان پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری در بیرجند:
فرمانده نوجوان پایگاه مقاومت شهید موسی طاهرخانی و فرمانده نمونه کشوری گفت: متاسفانه ذهنیت مردم درباره بسیج همان ذهنیت عملیاتی و دفاعی است و برخی هنوز با فعالیت‌های فرهنگی بسیج آشنایی ندارند.
کد خبر: ۸۵۱۷۹۰۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج خراسان جنوبی، میلاد طاهرخانی صبح امروز در هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج بیرجند به مجموعه فعالیت‌های یک‌ساله پایگاه شهید طاهرخانی شهر تاکستان استان قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: ما در گام نخست پس از احساس دغدغه درباره بی‌اعتماد شدن مردم نسبت به اصل نظام به خاطر برخی کوتاهی‌های مسئولان شروع به شناسایی آسیب‌ها و معضلات شهر خود کردیم.

وی افزود: در این مرحله آسیب‌هایی چون اعتیاد جوانان و سرگرمی‌های نامناسب و پرخطر و بی‌حجابی و برخی از ناهنجاری‌های دیگر اجتماعی را شناسایی کردیم و در گام بعدی شروع به برنامه‌ریزی برای رفع این مشکلات کردیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری ادامه داد: در گام بعدی برای جذب افراد محله به همراه اعضای شورا به منزل تک تک خانواده‌های محله رفتیم و ضمن بیان فعالیت‌های بسیج و پایگاه شهید طاهرخانی از فرزندان اهالی دعوت کردیم که در حلقه‌های صالحین مسجد شرکت کنند و این کار سبب شد که هم‌اکنون بعد از گذشت یک سال از آغاز فعالیت پایگاه یازده حلقه صالحین که دو حلقه متعلق به پیشکسوتان است در مسجد تشکیل می‌شود.

طاهرخانی ادامه داد: با فعالیت‌های اعضای پایگاه و تعامل خوبی که با ادارات شهر برقرار کردیم هم ما در فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی کمک ادارات می‌کنیم و هم آنها بودجه‌هایی در اختیار ما قرار می‌دهند و این رابطه سبب شده که ما در یک سال گذشته برنامه‌های متنوعی مانند جشن‌های میلاد ائمه و افطاری ماه مبارک رمضان را در مسجد برگزار کنیم که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ما علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی فوق‌ برنامه در ایام امتحانات دانش‌آموزان که سبب جذب دوبرابری در این ایام شد، اعضا را در اردوهای جهادی نیز شرکت دادیم که در این اردوی جهادی یک خانه عالم در روستای کهک را بنا کردیم.


ارتباط گیری و توجیه مردم دو رمز موفقیت پایگاه شهید طاهرخانی است

فرمانده نوجوان پایگاه مقاومت بسیج نمونه کشوری با اشاره به کسب این مقام گفت: هرچند ما معتقدیم هنوز کار زیادی باید انجام دهیم و موفقیت ما زمانی حاصل می‌‌شود که از فرزندان این شهر چندین نفر روحانی و مسئول مهم در کشور شوند ولی با این وجود اگر خواسته باشیم رمز موفقیت یک‌ساله خود را بیان کنیم باید به ارتباط گیری با مردم و توجیه مردم اشاره کنیم.

طاهرخانی یادآور شد: متاسفانه هنوز تصور خیلی از مردم درباره فعالیت‌های بسیج همان فعالیت‌های نظامی و برخوردی است که این تغییر ذهنیت و همراهی مردم با بسیج نیاز به توجیه و حرف زدن و کار عملی دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها