خبرهای داغ:
با حکم حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش استاندار قم؛ رییس، اعضا و کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان قم منصوب شدند.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۹۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با حکم استاندار قم به عنوان رییس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان منصوب شد.

در متن حکم استاندار قم خطاب به حجت الاسلام والمسلمین بنایی آمده است: به موجب این حکم، جنابعالی با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان قم منصوب می شوید.

در این حکم ابراز امیدواری شده است: با استعانت از خداوند متعال و با همکاری و همراهی اعضای محترم ستاد انتخابات و مدیران استانی با اجرای دقیق قوانین و رعایت اصل امانت داری در برگزاری انتخابات در کمال صحت و سلامت در حفظ و صیانت از آراء مردم شریف استان موفق و موید باشید.

در این حکم افزوده شده است: بدیهی است تمامی مدیران محترم استان در زمینه تامین نیروی انسانی و سایر نیازهای مربوطه موظف به همکاری با جنابعالی خواهند بود.

بر اساس این گزارش، اعضای ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان قم و مسوولان کمیته های ذیل ستاد نیز با حکم استاندار منصوب شدند.

بر اساس احکام جداگانه حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم، نعمت الله امانی مدیرکل بودجه استانداری را به عنوان جانشین و دبیر ستاد انتخابات، عزیزالله قربانی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قم را به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی و ارزیابی ستاد، حسین امیری قمی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته امنیتی، محمد آبیارحسینی مدیرکل حراست استانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات، سیدرضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، اکرم روح پرور مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته فن آوری اطلاعات و محمدحسن ذاکری مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و ولی الله عسگری مدیرکل ثبت احوال استان قم را به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب کرد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها