لباس رانندگان تاکسی در یزد متحدالشکل می شود

رییس شورای اسلامی شهر یزد از تهیه چهار هزار لباس متحدالشکل برای رانندگان تاکسی در این شهر خبر داد .
کد خبر: ۸۵۱۷۸۸۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰
به گزارش روابط عمومی شهرداری یزد که روز یکشنبه ، حجت الاسلام والمسلمین عباس زارع در سومین نشست هم‎‎اندیشی مدیران عامل سازمان‎‎های تاکسیرانی مرکز و جنوب کشور گفت: سازمان تاکسیرانی می تواند بسیار مفید و مؤثر باشد به شرط اینکه کار کارشناسی در این حوزه انجام شود.

وی با تاکید بر حمایت مالی، معنوی و فرهنگی از تاکسیرانی، آموزش رانندگان تاکسی را نیز ضروری دانست و احکام اولیه دین، مسائل سیاسی و اخلاقی را از جمله موضوعات این آموزش‎‎ها ذکر کرد.

حسین صالحیان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری یزد هم در این نشست گزارشی از عملکرد سازمان در زمینه های تشکیل کمیته فنی، هوشمندسازی، تأسیس تاکسی گردشگری، نوسازی ناوگان، انتخاب نمایندگان تاکسیرانی، استاندارد سازی کپسول هایCNG ، ساماندهی اشیاء گمشده، برگزاری کلاس‎ ‎های آموزش زبان انگلیسی برای رانندگان، عیادت از رانندگان تاکسی و بررسی مشکلات آنها و سرویس مدارس ارائه کرد.

این نشست هم اندیشی پیرامون مصوبه هیات دولت مبنی بر واگذاری صدور پروانه کسب در امور مربوط به آژانس‎‎های حمل و نقل عمومی بار و مسافر درون شهری به شهرداری‏‏ها به میزبانی یزد برگزار شد.

یکنواخت سازی اساسنامه ها، عملکرد کمیته های انضباطی و ایجاد وحدت رویه در شیوه های اجرایی آن و همچنین هدفمندسازی ناوگان تاکسیرانی از جمله موارد دستور کار این جلسه بود.

در این جلسه مصوبه هیات دولت مبنی بر واگذاری صدور پروانه کسب در امور مربوط به آژانس های حمل و نقل عمومی بار و مسافر درون شهری به شهرداری ها نیز مطرح شد.

فراکسیون سازمان تاکسیرانی شهرهای مرکز و جنوب کشور شامل استان‎‎های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، قم، لرستان، مرکزی، هرمزگان و یزد است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار