سرهنگ عطاالله احمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی شهرستان بهاباد به مسئله امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد نظم و امنیت در جامعه از مهمترین کارهای نیروی انتظامی است و عملکرد خوب این نیرو سب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۶۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج از بهاباد، سرهنگ عطاالله احمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید انتظامی شهرستان بهاباد به مسئله امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد نظم و امنیت در جامعه از مهمترین کارهای نیروی انتظامی است و عملکرد خوب این نیرو سب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌شود.

وی در ارتباط با وحدت و همدلی و تعامل بین مردم و نیروی انتظامی، گفت: تعامل بسیار خوب مردم و مسئولان سبب ایجاد همگرائی بیشتر در استقرار نظم و امنیت و بهره‌مندی و رضایت‌مندی عموم مردم از امنیت می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: امنیت بدون تلاش و تعامل تمام ارکان جامعه میسر نمی‌شود و با توجه به اینکه تمام تلاش نیروی انتظامی جلب رضایت مردم است، باید این تعامل به حداکثر برسد.

احمدی به اولویت‌های کاری امسال ناجا اشاره کرد و افزود: بخشی از اولویت‌ها شامل بحث کویر و امنیت حوزه استحفاظی، بحث ترافیک، جلوگیری از سرقت، پایش کویر، جلوگیری از خرده‌فروشان و اتباع بیگانه است.

وی به مسئله ساکن شدن اتباع بیگانه به صورت مجاز و غیر مجاز  در استان یزد اشاره کرد و گفت: این مسئله دغدغه همه مسئولان استان است چرا که بیشترین جرائم خشن در سطح استان از اتباع غیر مجاز رخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی امام جمعه شهرستان بهاباد هم در این مراسم به دو روایت از حضرت علی(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت علی(ع) در این روایت به مسئله امنیت اشاره می‌کنند و می‌فرمایند هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست.

وی با بیان این مطلب که اگر امنیت زبانی و عملی فراهم باشد شخصیت افراد محفوظ می‌ماند، افزود: امنیت شاخصه اصلی نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروی انتظامی است و هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه امنیت، ارزش‌آفرین باشد.

فرماندار هم در این مراسم با اشاره به اهمیت ارائه خدمت صادقانه به مردم توسط همه ارگان‌ها، اظهار داشت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد تا در راه خدمت به مردم و کسب رضایت الهی تلاش کنیم.

عباس اقبال به بخشی از وظایف ناجا اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی بحث امنیت است که با کمک سایر مراجع ذیربط این مهم‌ترین نیاز مردم را تامین می‌کند.

رئیس شورای تامین شهرستان بهاباد افزود: خوشبختانه در شهرستان بهاباد از امنیت بسیار خوبی برخورداریم و شاهد کمترین مشکل در ارتباط با امنیت هستیم.

به گفته فرماندار بهاباد، در سال 93 با همت و تلاش نیروهای انتظامی و قضائی و امنیتی شاهد کاهش آمار جرائم و ضد‌امنیتی بوده و سرقت‌ها هم کاهش چشمگیری داشته است.

وی با بیان این مطلب که اگر خواستیم ضریب امنیتی بالا رود، باید ادارات رضایت مردم را کسب نمایند، خواستار توجه جدی به نیازها و امکانات نیروی انتظامی شد  و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیائی که داریم امکانات این نیرو باید از همه لحاظ تجهیز شود.

در این نشست، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تشکر و قدردانی از زحمات سرهنگ حسین ثقفی، سرگرد مهدی رحیم‌زاده را به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهاباد معرفی کرد.
ارسال نظرات