خبرهای داغ:
مربی عقیدتی وسیاسی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی همدان:
مربی عقیدتی ـ سیاسی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی همدان با اشاره به وضعیت منطقه خاورمیانه گفت: در حال حاضر منطقه خاورمیانه از حساسیت تاریخی بسیار مهمی برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۵۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید دولت پور در نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس پسرانه آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان که به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سردار شهید حمید هاشمی همدان برگزار شد، اظهار داشت: درشکل‌گیری تفکرات و رفتار سیاسی یک فرد یا جامعه، مطالعه، مقتضای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند دخالت دارد.

وی تصریح کرد: تأثیر تفکرات و رفتار سیاسی نخبگان جامعه می‌تواند مهم‌ترین عامل پیدایش دیدگاه‌های یک فرد و یک جامعه باشد.

مربی عقیدتی ـ سیاسی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید حمید هاشمی همدان افزود: مردم جوامع از نظر دیدگاه‌های سیاسی و رفتاری بر سه گروه قشر سفید، سیاه و خاکستری تقسیم می‌شوند که قشر سفید را موافقان سیاست و حکومت آن کشور، قشر سیاه را مخالفان سیاسی حاکم بر جامعه و قشر خاکستری بخش عظیمی از مردم جامعه را تشکیل می‌دهند که نقشی منفعلانه در تحولات اجتماعی دارند و فقط مختص کشور ما ایران نیست.

وی تاکید کرد: مطالعه، شرکت در جلسات نخبگان سیاسی، توجه به سخنان مقام معظم رهبری و مطالعه وصیت نامه سیاسی ـ الهی حضرت امام خمینی(ره) از روش‌های بصیرت‌افزایی سیاسی در بین جوانان و نوجوانان کشور است.

دولت‌پور اضافه کرد: در حال حاضر منطقه خاورمیانه از حساسیت تاریخی بسیار مهمی برخوردار است و بررسی وضعیت سیاسی و اجتماعی ایران در سایه توافقات هسته‌ای پیش‌رو در مجلس که از بطن آن شعار سال یعنی «دولت وملت، همدلی وهمزبانی» مقام معظم رهبری بیرون آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات