خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت فارس ماندگاری شهید آیت الله مطهری در جامعه را ناشی از معنویت و اتصال وی به خداوند دانست.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۴۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  حجت الاسلام عبدالرسول بینا زاده نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت فارس در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله مطهری، گفت: عامل اینکه شهید آیت الله مطهری در جامعه ماندگار شد، معنویت و اتصال وی به خداوند بود و جملات حضرت امام درباره شخصیت او گواه بعد معنوی وی است.

وی با اشاره به عمر 60 ساله شهید آیت الله مطهری، اظهار داشت: وی همیشه عالی ترین جواب ها را در پاسخ به شبهاتی که توسط دشمنان مطرح می شد، بیان می کرد و دارای علم زیادی بود.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت فارس با بیان اینکه شهید آیت الله مطهری همواره دیگران را به علم توصیه می کرد، گفت: شهید مطهری تاسی زیادی از امیرالمونین داشت.
حجت الاسلام بینازاده افزود: شهید مطهری در علم فلسفه دارای تبحر خاصی بود و علم او در فلسفه تنها مربوط به فلسفه اسلامی نبود بلکه با فلسفه غرب نیز آشنایی داشت.
کسب رتبه برتر کشوری در دوره تربیت و تعالی توسط سپاه ناحیه بقیه الله شیراز
حجت الاسلام سید امرالله محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز نیز در این جلسه، گفت: بخش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیه الله شیراز در سال 93 توانست طی برگزاری دوره تعالی و تربیت ناحیه ای در سطح کشور، حائز رتبه برتر شود.
وی ادامه داد: همچنین سپاه ناحیه بقیه الله شیراز تنها ناحیه در سطح فارس است در مسابقه امتداد و نور توانست نفرات برتر داشته باشد.
گفتنی است که در پایان این مراسم از 32 نفر از مدیران و فرماندهان و کارکنان سپاه ناحیه بقیه الله شیراز که در برنامه های عقیدتی ناحیه همکاری های شایسته ای داشته اند، تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها