گزارش تصویری/

کلنگ زنی اردوگاه قرآنی فرهنگی تفریحی روستای ارزانک

با حضور امام‌جمعه اشکذر و مسئولان ادارات اوقاف يزد و اشکذر و بخشدار خضرآباد مراسم از توابع بخش خضرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۱۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، این اردوگاه فرهنگی، قرآنی و تفریحی در باغ موقوفه محمدحسن به وسعت ۳ هزار مترمربع و با زیربنای ۴۰۰ مترمربع در روستای ارزان‌ ایجاد می‌شود.
به گفته رییس اداره اوقاف اشکذر هیئت‌امنای مسجد جامع قوام‌آباد با نظارت اوقاف اشکذر این پروژه را اجرایی خواهند کرد که عواید آن برای مسجد جامع نظرکرده قوام‌آباد هزینه خواهد شد.
گفتنی است این باغ موقوفه با نیات امام جماعت مسجد نظرکرده قوام‌آباد، مؤذن و همچنین تعمیر و مرمت مسجد وقف‌شده بود که با احداث این پروژه به بهره‌وری اقتصادی خواهد رسید و نیات آن به وجه احسن اجرایی خواهد شد این اردوگاه فرهنگی قرانی بااعتباری معادل۳میلیارد ریال از محل اعتبارات خیری و موجود در مدت ۳۶ ماه احداث می‌شود.
امام‌جمعه اشکذر و مسئولان ادارات اوقاف یزد و اشکذر به همراه مسئولان سپاه و بسیج هم‌چنین از منبع ذخیره آب آشامیدنی روستای قوام آبادو موزه آثار تاریخی، فرهنگی مسجد نظرکرده قوام‌آباد بازدید کردند.

کلنگ زنی مرکز فرهنگی ارزانککلنگ زنی مرکز فرهنگی ارزانککلنگ زنی مرکز فرهنگی ارزانککلنگ زنی مرکز فرهنگی ارزانککلنگ زنی مرکز فرهنگی ارزانککلنگ زنی مرکز فرهنگی ارزانک

ارسال نظرات
آخرین اخبار