خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهيد مطهري معلمي وارسته و خودساخته بود که عمر خود را در راه شناخت اسلام حقيقي به جوانان صرف كرد و بايد به حق وي را معلم بزرگ انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۱۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم تجليل از مربيان عقيدتي و هادیان سیاسی در حسينيه تيپ 32 انصارالحسين(ع) با حضور فرماندهان و مديران و كاركنان این تیپ برگزار شد.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با گرامیداشت خاطره شهيد مطهري و هفته عقيدتي در سپاه اظهار داشت: شهيد مطهري معلمي وارسته و خودساخته بود که عمر خود را در راه شناخت اسلام حقيقي به جوانان صرف كرد و بايد به حق وي را معلم بزرگ انقلاب دانست.

حجت‌الاسلام زارع با اشاره به اهميت نماز و احكام در اسلام افزد: اگر به دنبال سعادتمندی هستیم بايد مطابق سيره پيامبرگرامي اسلام(ص) و ائمه معصومين(ع) عمل كنيم.

وی بیان داشت: پله‌هاي سعادت، توجه به نماز و راه ندادن غيرخدا در دل، توجه به روزي و لقمه حلال وحرام، نگهداشتن زبان و مواظبت از چشم و رعایت حريم خصوصي افراد و ياد مرگ بودن است که بايد سرلوحه زندگي خود قرار دهيم و همواره به یاد خدا باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه در پايان با برشماري محورهاي سعادتمندي انسان اظهارداشت: اين محورها جزء سجاياي اخلاقي علماي دين ما بوده و شهيد مطهري خود عامل به عوامل بوده و ما مربيان نيز بايد آميخته به آميزه هاي اخلاقي و وي‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژگي هاي سعادتمندي انسان باشيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات