خبرهای داغ:
به همت دانش آموزان بسیجی واحدمقاومت شاهدحضرت علی اکبر(ع)؛

یادواره شهدای «سنگربانان دانش» در قم برگزار شد

یادواره شهدای «سنگربانان دانش» با حضور جمعی از مسئولان سپاه، آموزش و پرورش و والدین دانش آموزان در واحدمقاومت شاهد حضرت علی اکبر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۷۱۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام جوشقانیان به ارائه مواردی پیرامون اهداف، آرمان ها و سیره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و در بخش دیگری از سخنان خود رشادت های رزمندگان و نیروهای مقاومت در جبهه های مبارزه علیه تکفیری ها و استکبار را در کشورهای منطقه یادآور شد.

در بخش دیگری از این یادواره از تعدادی فرزندان شهدا و آزادگان با اهدای شاخه های گل تجلیل به عمل آمد و برادر تحویلدار مراسم پرده خوانی را اجرا نمود.

از دیگر بخش های قابل توجه این یادواره تلفن نمادین شخصی بود که به گله از برگزاری یادواره ها پرداخت و از آرزوهایش برای زندگی دنیایی و بدون مبارزه در مقابل زورگویان می گفت و پاسخ های شنیدنی دانش آموزان حاضر به این فرد.

در این مراسم جمعی از والدین دانش آموزان و مسئولین استانی از جمله معاون فرهنگی سپاه استان قم، مسئول و مدیران بسیج دانش آموزی، معاونت بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش، مدیر و معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه سه، فرمانده حوزه سه بسیج دانش آموزی و... با حضور خود در این مراسم یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار