خبرهای داغ:
در دیدار فرهنگیان بسیجی استان قم انجام شد؛

تقدیر امام جمعه قم از معلم بسیجی نمونه در کشور

امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در دیدار جمعی از فرهنگیان بسیجی استان قم از یعقوب ضیایی معلم بسیجی نمونه و برگزیده قمی در کشور تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۸۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از فرهنگیان بسیجی استان قم پیش از ظهر امروز در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) حضور یافتند و با آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان صورت گرفت، عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گزارش اجمالی از برنامه های اجرا شده در سازمان، کانون های بسیج و مدارس در حوزه حلقه های تربیتی صالحین، امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت افزایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دانش افزایی فرهنگیان بسیجی ارائه کرد.

سپس آیت الله سعیدی طی سخنانی با تقدیر از برنامه های اجرا شده از سوی بسیج فرهنگیان ابراز کرد: ما مسیر انقلاب را تاکنون با هدایت ها و رهبری های امام راحل(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارشادات علما و مراجع عظام با موفقیت طی کرده ایم و در این راه، لازم است از استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر فرهنگی و دانش آموز در مجموعه آموزش و پرورش به نیکی و بزرگی یاد کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود توجه به وصایای شهدا را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما در مقابل شهدا علاوه بر مسئولیت مراسمی، دین عملی نیز داریم و آموزش و پرورش باید سهم خود را از وصیتنامه های شهیدان بگیرد و پیام آنها را در حوزه کاری خود اجرایی و عملیاتی کند.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان قم از یعقوب ضیایی معلم نمونه کشوری و عضو کانون بسیج فرهنگیان استان توسط آیت الله سعیدی به وی اهدا شد.

در دیدار فرهنگیان بسیجی با امام جمعه قم، حجت الاسلام قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از فرماندهان و اعضای شورای کانون های بسیج اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان قم حضور داشتند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار