530 نفر از شهرستان دیر به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه سید الشهداء (ع) شهرستان دیر گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام راحل امسال با شکوه خاصی در شهرستان برگزار می‌شود که 530 نفر از شهرستان دیر به تهران اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۶۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر  میرزا احمدی امروز در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان دیر اظهار داشت: تبعین ارزشهای امام یک امر ضروری و مهم است ، و همه ما باید در جهت تبعین اندیشه های امام بکوشیم . 

وی با اشاره به اینکه امسال ما باید با شکوهتر از سال‌های قبل مراسم ارتحال حضرت امام را برگزار کنیم چون سال‌های بعد مراسم سالگرد حضرت امام در ماه مبارک رمضان برخورد می‌کند که احتمال دارد افراد کمتری به دلیل ماه رمضان شرکت کنند.

فرمانده سپاه سپاه سید الشهداء گفت: حضور گسترده و پر شور و حماسی مردم در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام نشان از وفاداری مردم به امام بزرگوار و ادامه راه این امام عزیز می‌باشد و این حضور آگاهانه مردم دشمنان استکبار جهانی را مایوس می‌کند. 

احمدی  با بیان اینکه امام(ره) اسوه استقامت و شجاعت است، افزود: بعد از پیامبر و امامان معصوم امام خمینی (ره) شخصیت بزرگی است که توانسته است رهبری جهان اسلام را بر عهده بگیرد و هم اکنون الحمد الله خلف صالح ایشان این راه بزرگ را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره با بیان اینکه کاروان سوگواران حضرت امام 12 خرداد ماه به تهران اعزام می‌شوند افزود: امسال 530 نفر از اقشار مختلف شهرستان توسط 12  دستگاه اتوبوس به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه سید الشهداء (ع) دیر با بیان اینکه ایمنی و سلامت زائرین در طول این سفر ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور شهرستان  برای ایمنی بیش از پیش زائران به عمل آید .

وی در پایان برنامه های فرهنگی در طول مسیر اعم از مسابقات فرهنگی کتبی و پیامکی همراه با اهداء جوائز  ، قرائت قرآن نثار روح پر فتوه حضرت امام و شهداء ، زیارت حضرت معصومه ، مسجد جمکران ، دیدار با مقام معظم رهبری و استماع سخنان آن حضرت بیان کرد . 

ارسال نظرات