نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دیّر

افتخار ما الگوپذیری از شخصیت وآثار شهید مطهری است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دیّر با اشاره به 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری گفت: همه ما در راستای یک هدف بزرگ حرکت می کنیم وآن تربیت جوان پاک و انقلابی است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۵۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر؛ نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دیّر با اشاره به 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری  گفت: همه ما در راستای یک هدف بزرگ حرکت می کنیم وآن تربیت جوان پاک و انقلابی است.

وی با تأکید بر همدلی و همزبانی  گفت: امیدواریم از سال آینده مجموعه بسیج، سپاه و آموزش و پرورش در کنار یکدیگر یک برنامه مشترک برای هفته معلم و عقیدتی داشته باشند.

حجت الاسلام بحرانی با تصریح به سخنان رهبری در اهمیت کار معلمان ادامه داد: کار معلم همانند کار انبیا که ارشاد  ونجات بشر بوده است می‌باشد و امروز ما در رابطه با تربیت انسان‌های مؤمن و پاکباخته مسؤولیت سنگینی داریم.

وی  حضور شهید مطهری قبل از انقلاب در  دانشگاه‌ها را نشانه ذکاوت ایشان دانست و اظهار داشت: این فیلسوف بزرگ نقشه دشمن را دریافته بود و به خوبی می‌دانست که دشمنان به دنبال به انحراف کشیدن نسل جوان دانشگاهی ما هستند لذا در دانشگاه‌ها حاضر شد و با مبارزه با افکار انحرافی، نسل جوان را به اسلام ناب محمدی  دعوت کرد.

وی بیان داشت: افتخار امروز ما الگوپذیری از این شخصیت والامقام و بهره گیری از آثار ایشان  است.

 

بحرانی با اشاره به سالروز تأسیس بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در مجموعه سپاه توانسته فعالیت‌های خوبی در زمینه سازندگی داشته باشد که امیدواریم این برنامه‌ها روز به روز بهتر پیش برود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا دیّر با محکوم کردن تجاوز رژیم آل سعود به ملت مظلوم یمن ابراز داشت: امیدواریم به زودی شر این خائنین به قرآن از سر ملت مظلوم یمن کوتاه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار