دشمنان باید بدانند با تشکیل گروهک‌های تروریستی و کشتار شیعیان منطقه نمی‏‌توانند مانع گسترش اسلام و بیداری اسلامی شوند.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۴۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
حجت‌الاسلام سیدحسین تقوی پیش از ظهرامروز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم در ساوه اظهار داشت: گروهک‎های تروریستی با اسم اسلام به دنبال تخریب چهره اسلام بوده تا اسلام هراسی را ترویج کنند.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر جنایتکاران و دفاع از حرم ائمه اطهار به جهانیان نشان می‌دهد که مسلمانان برای دفاع از عقیده ناب الهی خود از جان خود می‎گذرند و رفتار غیر انسانی جنایتکاران ربطی به اسلام ندارد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: شهدا مظهر شجاعت، ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی بوده و که نثار جان خود از حریم امامت ولایت و اسلام و قرآن دفاع کرده و جاودان بودن و جاودان ماندن اسلام را ارزش‎های والای آن را تثبیت کردند.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به سرافرازی اسلام به دست شهداء گفت: شهداء با ایثار جان خود سبب سرافرازی اسلام و اقتدار آن شده‎اند، عزت، عظمت، سربلندی و پیشرفت کنونی ملت‌ایران مرهون خون شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند.

وی افزود: شهیدانی مانند "محمد محسنی" مایه افتخار جهان اسلام هستند، حضور مردم در چنین مراسمی و قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیده و ثابت می‎کنند اقتدار نظام اسلامی هیچگاه خدشه‌دار نشده و نمی‌شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: حضور مردم در مراسم تششیع پیکر شهداء، نشان می‌‏دهد مردم همواره بر به عهد خود وفادار بوده و به پیمانی که 36 سال پیش با بنیانگذار انقلاب بستند متعهداند و به آن پایبند بوده و ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با ایران گفت: آنچه سبب خشم و کارشکنی دشمنان قسم خورده با نظام‌مقدس جمهوری‌اسلامی ایران شده این است که نظام‌مقدس جمهوری اسلامی به برکت امام و شهداء و زیر سایه ولایت عزتمندانه به پیشرفت‎های دست یافته که دشمنان تحمل آن را ندارند.

ارسال نظرات