مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا استان مازندران:
مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای استان مازندران گفت: توسعه اخلاق و تربیت ورزشکاران با اخلاق را از برنامه های اصلی ما در تربیت بدنی سپاه مازنداران است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۲۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، میر جمال جلیلیان مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای استان مازندران در گفتگو با خبرگزاری بسیج درباره برنامه های سال جدید گفت: در سال 94 مانند رویکرد تربیت بدنی سپاه مازندران متمرکز بر روی سه مقوله اصلی خواهد بود. توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش قهرمانی و بحث آموزش مربیان سه رویکرد اصلی ما در برنامه های ورزشی در سال پیش رو است.

وی اظهار داشت: درباره توسعه ورزش همگانی که از خواسته های تاکید شده مقام معظم رهبری است تاکنون اقدامات بسیار خوبی در مازندران صورت گرفته است. افتتاح سال های ورزشی بسیج که عموم مردم می توانند از آن استفاده کنند مهم ترین کاری است که در این زمینه انجام شده است. این سالن ها علاوه بر بسجیان، عامه مردم نیز در حال استفاده از آن هستند و این می تواند به همه گیر شدن ورزش و عمومی شدن آن در سطح استان کمک کند.

جلیلیان با اشاره به برنامه های متعدد ورزشی که سالیانه در پایگاه های مقاومت محلات و روستاها انجام می شود، افزود: در سطح استان در هر پایگاه مقاومت تیم های ورزشی در رشته های مختلف ورزشی تشکیل شده است و با توجه به برنامه ای که ارائه دادیم شورای ورزش هر پایگاه به عنوان اتاق فکر، درباره چگونگی اجرایی شدن برنامه های ورزشی تصمیم گیری می کند.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه هدف اصلی ما تعلیم و تربیت و توسعه اخلاق است، خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری مسابقات، از مربیان با اخلاق هم در تربیت و آموزش ورزشکاران استفاده می کنیم تا علاوه بر استعداد گزینی و رشد فنی ورزشکار، شاهد تربیت یک ورزشکار با اخلاق برای آینده ورزش استان و کشور باشیم.

جلیلیان برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی را یکی از برنامه های شاخص اجرا شده بر شمرد و تاکید کرد: با ارتباط هایی که با هیئت های بومی و محلی برقرار شده در این زمینه سال گذشته جشنواره بازی های بومی و محلی را برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد. البته متاسفانه برای سال جدید تاکنون نتوانسته ایم اعتبار لازم را برای برگزاری این جشنواره تامین کنیم.

وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش همگانی برنامه های دیگری مانند پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی هم در نظر گرفته ایم که به مناسبت های مختلف در سطح استان برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای استان مازندران در ادامه با بیان اینکه کف کار ما برای توسعه ورزش قهرمانی پایگاه های استعدادیابی است، گفت: در پایگاه استعدادیابی کشتی با توجه به استعدادهای زیادی که مازندران در این رشته دارد فعال است و همچنین در دو رشته جودو و قایقرانی هم مجوز پایگاه استعدادیابی را گرفته ایم. در رشته تکواندو هم با توجه به اینکه مازنداران در سال های اخیر در مسابقات بسیج حرف اول را می زند نیز به دنبال گرفتن مجوز تاسیس پایگاه استعدادیابی هستیم.

ارسال نظرات