خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان قم گفت: یکی از مهمترین ماموریت های بسیج و سپاه امداد رسانی و کمک به مردم است.
کد خبر: ۸۵۱۷۶۲۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

حجت الاسلام جعفر آزادمنش در حاشیه برگزاری رزمایش امداد و نجات گردان های کوثر بسیج خواهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: زمانی که بحران یا حادثه ای روی می دهد بطور طبیعی یا به وسیله بشر، به طور ناگهانی و یا به صورت فزآینده به وجود می آید برای برطرف کردن آن نیاز به اقدامات اضطراری، اساسی و فوق العاده است.

وی ابراز کرد: از این روی امروز خواهران بسیجی روش ها و اقدامات مقابله با آن را تمرین کردند تا با افزایش میزان آمادگی در ﺭﻭﻳﺎﺭﻭيی با ﺑﺤﺮﺍﻥﻫﺎ و حوادث در برخورد با آن، آسیب های ناشی از بحرانها و حوادث را به حداقل رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) افزود: یکی از مهمترین ماموریت های بسیج و سپاه امداد رسانی و کمک به مردم در جایی که اتفاقی بیفتد و حوادث غیرمترقبه ای رخ دهد در کنار ماموریت های زیاد دیگری که امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و غیره می باشد، از باب وظیفه شرعی و اخلاقی آن کمک رسانی است.

حجت الاسلام آزادمنش تصریح کرد: خواهران گرامی بسیجی بحث امداد و نجات را در مباحث زلزله آتش سوزی اطفاء حریق تمرین کردند و با روحیه خستگی ناپذیر بسیجی زیر گرمای سوزان با اطاعت پذیری بسیار خوب و عالی تمرین کردند که انشاالله خداوند متعال این تمرین را بعنوان ذخیره ای برای آخرت آنان در نظر بگیرد و همین که نیت آنها برای کمک به مردم است خداوند ثواب و اجری را برای آنان در نظر خواهد گرفت.



ارسال نظرات