22 گولان(ارديبهشت) معطر سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۹۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در 22 گولان (ارديبهشت) سال 88 مردم كردستان با استقبال پرشور از مقام معظم رهبري ارادت خويش به ايشان را به همه جهانيان ثابت كردند.
بي‌شك 22 گولان 88 تجلي ارادت مردم كردستان به رهبري به عنوان بزرگ حامي ملت حزب‌الله ايران اسلامي خصوصاً كردستان بود كه بيش از 5400 شهيد را تقديم انقلاب نموده است.
مردم كردستان در 22 گولان(ارديبهشت) معطر سال 88 پيوند ناگسستني با رهبري را به نمايش گذاشتند و به ياوه سراييهاي دشمنان مبني بر انزواي مردم كردستان با نظام و رهبري پايان دادند دشمنان نظام و انقلاب كه همواره در راستاي ايجاد تفرقه و نفاق در بين مردم كرد و نظام اسلامي همت ميكنند٬ با ديدن چنين صحنهاي نااميدتر از گذشته شدند و اميدهاي آنان در ايجاد اختلاف به ياس تبديل شد. در چنين روزي در 22 ارديبهشت ٬88 انتظار 30 ساله مردم مسلمان و شرافتمند كردستان٬ برادران و خواهران ايماني٬ مرزداران غيور و هميشه پيروز ايران اسلامي به پايان رسيد و در فصل شكوفايي گلها٬ بهار ما با عطر وجود نازنين سلاله پاك رسولالله (ص) مقام معظم رهبري طراوتي ديگر گرفت.
در اين روز طليعه خورشيد ولايت از مشرق آرزوي مشتاقان سر بر آورد و گستره كردستان عزيز را با انوار معنوي خود معطر كرد و فيض وجود نازنينش بر ديار شهيدان سايهگستر شد. كردستانيها در 22 ارديبهشت سال 88 زيباترين جلوههاي عشق را به نمايش گذاشتند و با استقبال باشكوه و كمنظير از مقام معظم رهبري مهماننوازي خود را كه شهره خاص و عام است٬ باري ديگر به اثبات رساندند. آري در چنين روزي خاطره مردم كردستان از حضور رهبر معظم انقلاب در كنار رزمندگان اسلام و فرزندان برومند و غيور اين ديار در دوران دفاع مقدس در مناطق مريوان٬ دزلي٬ سقز و بانه دوباره زنده شد و همه كردستانيها در اين روز براي ديدار يار سر از پاي نميشناختند. همه و همه دوان دوان از كوچهها و خيابانها به محل سخنراني رهبر معظم انقلاب در سنندج آمدند و دريايي از مردم اين خطه دوستدار نظام اسلامي در ميدان آزادي اين شهر به وجود آمد كه همگي تلاش ميكردند از لابهلاي افراد نزديكتر رفته تا جمال يار را از نزديك مشاهده نمايند و به آرزويي كه 30 سال مردم اين استان به دنبال تحقق آن بودند٬ برسند. وقتي از بلندگوهاي نصب شده٬ ورود مقام معظم رهبري به فرودگاه سنندج اعلام شد٬ اشكهاي شوق سرازير شد و مردم با سردادن صلواتهاي بلند انتظار روياي جمال يار شدند. دفنوازي گروههاي مولوديخوان٬ دعاي شكر به جا آوردن پيرمردها و پيرزنها و حتي جوانان و نوجوانان و گريههاي شادي و تبسمها از يك ارتباط معنوي خاص مردم كردستان با رهبري نظام حكايت ميكرد. امروز نيز پس از گذشت يك سال باز هم مردم استان و به ويژه شهر سنندج در ميدان آزادي سنندج گرد آمدهاند تا خاطره 22 گولان 88 را يادآوري كنند.
رهبر معظم انقلاب در چنين روزي در 22 ارديبهشت سال 88 به مدت هشت روز ميهمان مردم كردستان بودند.

ارسال نظرات