امام جمعه شهرستان دهلران گفت: نیروهای عقیدتی سیاسی افسران جبهه عقیدتی و سیاسی هستند و نقش مهمی در یاد آوری موضوعات دینی، اعتقادی و سیاسی برای پرسنل نظامی و سربازان دارند.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۷۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; حجت الاسلام سیدمحسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در نشست با فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه دهلران به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، با تبریک این هفته به کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه، اظهار کرد: نیروهای عقیدتی سیاسی سپاه، افراد متدین، ولایتمدار و مقتدر بوده و همواره در راستای تحقق اهداف انقلاب و منویات رهبری، خالصانه تلاش می کنند .

وی افزود: نیروهای عقیدتی سیاسی افسران جبهه عقیدتی و سیاسی هستند و نقش مهمی در یاد آوری موضوعات دینی، اعتقادی و سیاسی برای پرسنل نظامی و سربازان دارند .

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: همانگونه که نماز انسان را به سوی خداوند متعال یاد آوری می کند، عقیدتی هم چنین نقشی را در یادآوری موضوعات الهی ایفا می کند و نقش مربیان عقیدتی و سیاسی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نواندیش همانند نقش معلم در اجتماع است .

وی با بیان اینکه مربیان عقیدتی و سیاسی با افکار و اندیشه‌های جوانان سروکار دارند، ادامه داد: باید معنویت و دینداری را در برنامه‌های آموزشی آنها گنجاند و مربیان عقیدتی سیاسی شبهات دینی را با منطق و تحلیل درست پاسخ دهند .

موسوی وجود عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مظهر بعد مکتبی و معنوی در این نهاد مقدس دانست و گفت: عقیدتی سیاسی سپاه باید دفاع همه جانبه ازارزشهای اسلام را که روح معنویت وارتباط با خداست را از طریق این عزیزان در جامعه گسترش دهد .

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در چنین عصری هستیم که بستر برای موضوعات و فرائض دینی فراهم است و این به نوبه خود یکی از عنایات و نعمت های بزرگ الهی است .

امام جمعه دهلران به اوضاع منطقه و اقتدار کشورمان اشاره نمود و گفت: امروز استکبار جهانی تمام توان خود را برای مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) بکار بسته است، اما استکبار و عمال او در منطقه بدانند که هیچ غلطی نمی کنند و مردم و قوای مسلح ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری اجازه کوچکترین تجاوزی را نخواهند داد .

وی ادامه داد: سردمداران آل سعود نشان دادند که صهیونیستی هستند و ریشه آن ها صهیونیستی است و جای بس سوال است که در طول 65 سال اشغال فلسطین با این همه توان چرا آل سعود از فلسطین دفاع نکرد، ولی الان نشان داده شد که برگرفته از این رژیم غاصب است .

موسوی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و آل سعود شاخه های یک ریشه خبیسه مثل آمریکا و انگلیس هستند اما قراری ندارند و وعده الهی نسبت به آن ها تحقق پیدا می کند.

ارسال نظرات