خبرهای داغ:
امام جمعه شهرآشخانه گفت: عربستان از حمله به یمن هیچ دستاوردی نداشته است و عربستان گزینه ای خوب در اختیار ندارد و بین بد و بدتر گرفتار شده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۶۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده امام جمعه شهرآشخانه روز گذشته با توصیه به رعایت تقوای الهی ، از ، بانیان و عوامل اجرایی دربرگزاری مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

وی درخطبه دوم به جنایات آل سعود دریمن اشاره وگفت: عربستان از حمله به یمن هیچ دستاوردی نداشته است و عربستان گزینه ای خوب در اختیار ندارد و بین بد و بدتر گرفتار شده است.

امام جمعه آشخانه اظهار داشت:جنگی که آغاز می شود باید بتوانند تمام کرده و اعلام کنند که به اهداف خود رسیده اند و عربستان به هیچ هدفی نرسیده است و تلاش کرد رئیس جمهور فراری را دوباره باز گرداند که نتوانستند و فقط عده ای بیگناه را کشتند و خانه هایشان را ویران کردند.

وی افزود: اسرائیل نیز لبنان را به خاک وخون کشید و اسرائیل هم گزینه خوبی در قبال غزه و لبنان نداشت و آمریکا هم نتوانست جنگ عراق را به سرانجام برساند بنابراین هیچ جنگی گزینه خوبی نیست و هر کشوری که واردش بشود بین گزینه های بد و بدتر گرفتار می شود.در ادامه مردم مسلمان و ولایت مدار مانه و سملقان بعد از برگزاری نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی اعتراض آمیز همبستگی با مردم یمن جنایات آل سعود را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها