خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی ستاد بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان میاندوآب با حضور مسئولین و نهادهای ذیربط در اتاق جلسات فرمانداری میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۴۸
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه میاندوآب باتاکید براینکه بزرگداشت ایام ارتحال حضرت امام(ره) از شعایر دینی است وبر عموم ملت واجب وتکلیف است که تمام سعی خود را در جهت بزرگداشت امام راحل بکار گیرند، افزود: اندیشه های دینی و اخلاقی حضرت امام خمینی(ره) درهمه حال باید تبیین شود.

سیف اله مطلبی فرماندار شهرستان میاندوآب نیز در این جلسه در ارتباط با شخصیت والای امام راحل سخنانی را بیان کرد وخواستار برنامه ريزي هرچه بهتر و با كيفيت برنامه های شهرستان و بر برگزاری هرچه معنوی تر مراسم بیست وپنجمین سالگرد ارتحال در سطح شهرستان شد.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز در ادامه جلسه با تشريح برنامه های اعزام كاروان از شهرستان جهت شركت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره)به حرم امام ،این مراسم را بزرگترین متینگ سیاسی در جهان خواند که مردم مشتاقانه با آرمان های امام سفر کرده تجدید میثاق نموده و بر ادامه راه آن بزرگوار تاکید می ورزند.

ارسال نظرات