خبرهای داغ:
به مناسبت هفته معلم از اساتید فعال و نمونه دانشگاه پیام نور ماکو تجلیل شد .
کد خبر: ۸۵۱۷۵۴۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان ماکو در محل این دانشگاه ترتیب یافت با اهدا لوح تقدیر و هدایا از اساتید فعال و نمونه این دانشگاه تجلیل شد .

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه ماکو در این مراسم با تشریح جایگاه علم و دانش در دین اسلام و جامعه اسلامی گفت : علم و دانش در دین اسلام از چنان جایگاهی برخوردار است که معلم در ردیف انبیاء قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه صلاح و فساد جامعه به دست معلمان بوده و معلمان نباید در کار و تلاش خود دغدغه فکری داشته باشند افزود : معلمان تلاشگر تمام عمر خود را وقف بشریت کرده تا به هستی حیات و روشنی ببخشند.

صفرلویی معاون دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی هم در این مراسم با تبریک هفته معلم به تمامی معلمان و اساتید ، شاخص های توسعه هر کشور و جامعه را آموزش مناسب از سوی معلمان و اساتید برشمرد و گفت: بدون آموزش وپرورش جوامع انسانی توسعه نمی یابد.

وی با اشاره به مشکلات امر آموزش و توسعه آموزشهای عالی در کشور افزود :در سالهای گذشته به علت توجه به کمیت آموزش از کیفیت آموزش کم شده و با خیل بسیاری از تحصیل کردگان آموزش عالی مواجه هستیم.

در پایان این مراسم عزیززاده رئیس دانشگاه پیام نور ماکو هم گزارشی از فعالیتهای انجام یافته عمرانی دانشگاه پیام نور به حاضران ارائه داد.

ارسال نظرات