خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس بسیج سازندگی استان در بخش کشاورزی اشتغال بسیار خوبی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۲۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر محمد مهدی قاسمی سه شنبه در مراسم سالروز تاسیس بسیج سازندگی تاکید کرد: استان فارس از گذشته تاکنون مرکز کشاورزی کشور بوده اما امروز شاهد هستیم که متخصصان بخش کشاورزی بیکار هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ هزار متخصص بخش کشاورزی در نظام مهندسی کشاورزی فارس به دنبال کار می گردند که با توجه به چنین وضعیتی باید تلاش های خود را بیش از گذشته کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان فارس در بخش کشاورزی می تواند اشتغال بسیار مناسبی را ایجاد کند، گفت: آنچه که همه استان ها و کشورها برای رسیدن به موفقیت دنبال می کنند داشتن نیروی انسانی متخصص است که خوشبختانه در استان فارس هیچگونه کمبودی در این راستا نداریم.

دکترقاسمی ادامه داد: توسعه فعالیت های بسیج سازندگی در فارس احتیاج به هماهنگی و همدلی دارد که در این خصوص تنها راه رسیدن به این موفقیت نیز همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان است.

وی یادآور شد: روند فعالیت های بخش کشاورزی طی مدت گذشته بسیار مناسب بوده در حالی که امروز واردات گندم به کشور دو میلیون تن کاهش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس تاکید کرد: در استان فارس جای کار فراوان در بخش کشاورزی وجود دارد که بسیج سازندگی بسیار خوب در این زمینه وارد شده است و جهاد کشاورزی به طور کامل همکاری خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار