خبرهای داغ:
جمعی از اعضای سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با حضور در دفتر شهرداری منطقه 4 از همکاری این مجموعه تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۰۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه حاتمی فرد، فرمانده پایگاه امام سجاد(ع)شهرداری منطقه 4 طی سخنانی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی در مقابل کارهای عمرانی پر هزینه و بازده آن معمولا دیرتر مشخص می شود، اظهار کرد: کارهای عمرانی گرچه هزینه فراوانی دارد و کمتر قابل مشاهده می باشد ولی نتیجه آن طوری در ذهن نقش می بندد که به آسانی قابل پاک شدن نیست، با توجه به گرایشات مذهبی مردم قم باید فعالیتها مخصوصا فعالیتهای فرهنگی متناسب با فرهنگ قم انجام گیرد تا بازده خوبی حاصل شود .

وی در خصوص نحوه فعالیت با بسیج نیز گفت: گرچه بودجه و اعتبارابت شهرداری در خصوص کارهای فرهنگی اجرایی محدود است ولی شهرداری منطقه 4 آمادگی دارد که در کارهای اجرایی و فرهنگی با سازمان بسیج جامعه زنان همکاری کند و گامی مثبت در راه اعتلای فرهنگی جامعه اسلامی مخصوصا قم بردارد.

همچنین در این جلسه در خصوص تعامل بیشتر سازمان جامعه زنان با شهرداری در خصوص موضوعاتی همچون اختصاص یافتن جایگاهی در بوستان نرگس برای بسج جامعه زنان جهت احداث پایگاه خواهران انجام کارهای فرهنگی با محوریت بسیج بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است شهرداری منطقه 4 فعالیت چشمگری در برگزاری همایش بسیجیان زینبی در بوستان نرگس و رونمایی از تندیس یادمان زن و مقاومت داشته است .

در پایان این دیدار، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم با اعطای لوح و هدیه ای از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری منطقه 4 استان قم، تقدیر و قدردانی کرد.



ارسال نظرات