مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: تخطی 23 روزه آقای روحانی، مبنی بر عدم انتشار فکت شیت ایرانی را خلاف مسائل نظام و رهبری می دانیم.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۹۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، نشست بصیرتی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در آستان مقدس امامزاده احمد (ع) ابرکوه برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، نکاتی را پیرامون ماه مبارک رجب بیان کرد و اظهار داشت: ماه رجب بهترین ماه خداوند است، پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) پیرامون عظمت این ماه عزیز فرموده اند: رجب ماه خداست ،شعبان ماه من است و رمضان ماه مردم من است.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) متذکر شدند که بندگان صالح باید در ماه رجب خودسازی نمایند تا بتوانند برای ماه میهمانی خداوند (ماه رمضان) مهیا شوند .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج  ابرکوه ضمن اشاره به مسائل روز عنوان کرد: باید مراقب بود انتهای مذاکرات هسته ای ختم به چانه زنی بر سر گفتمان مقاومت نشود.

تقدسی تصریح کرد: دولت باید با توجه بیشتر به مسائل کشور به جای پرداختن به حاشیه ،کمی هم به متن بپردازد و متن امروز ماه چیزی جز فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیست.

وی با اشاره به بحث عدم انتشار فکت شیت افزود: ما در بحث عدم انتشار فکت شیت ایرانی، علی رغم دستور مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گلایه داریم و به نوعی همان طور که خانه نشنی 11 روزه آقای احمدی نژاد را مذمت می کنیم، تخطی 23 روزه آقای روحانی نیز مبنی بر عدم انتشار فکت شیت  ایرانی را خلاف مسائل نظام و رهبری می دانیم.

گفتنی است شرکت کنند گان از نمونه کتب شهید مطهری و همچنین نمایشگاه حجاب و عفاف که به همکاری حوزه بسیج خواهران و اداره اوقاف برگزار شده بود بازدید نمودند.

ارسال نظرات