خبرهای داغ:
غلامی‌پاک در رزمایش «الی بیت‌المقدس» قهاوند:

تفکر بسیجی سرشار از واژه‌های مقدس است/بسیجی مجموعه‌ای از فرهنگ، تعهد، باور و پایبندی به اخلاق است

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه تفکر بسیجی مجموعه ای از فرهنگ، تعهد، باور و پایبندی به اخلاق است، گفت: تفکر بسیجی سرشار از واژه‌های مقدسی است که به صحنه درآوردن هر یک از آنها جامعه را به سوی تکامل و سعادت سوق می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۹۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قهاوند، سرهنگ محمدرضا غلامی پاک در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گردان بیت المقدس قهاوندبا بیان اینکه دشمن اصلی ما استکبار از همین رزمایش ها و حضور منسجم می ترسد، گفت: آمریکا خونخوار از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی هر دشمنی را که می توانست علیه ملت ایستاده ما انجام داد اما راه به جایی نبرد.

وی افزود: دلیل اصلی اینکه آمریکا و دشمنان ما نتوانسته اند از دشمنی ها خود نتیجه ای بگیرند، عنایت خداوند به ملت ایران است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با اشاره به آیت قرآن کریم اظهار داشت: خداوند قول داده که اگر دینش را یاری کنیم، او نیز ما را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به جنایت عربستان در یمن بیان کرد: مردم یمندر جنگ‌ با آل‌سعودی در حقیقت با آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می جنگند.

وی در ادامه با بیان اینکه اعمال ننگین و جنایات آل سعود را باید محکوم کنیم، تصریح کرد: امروز بدترین جنایات با کمک اسرائیل و آمریکا و مدعیان دموکراسی، توسط حکام مست سعودی در یمن که در واقع خائن الحرمین شریفین است در حال انجام است و باید همه این جنایات را محکوم کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه شوکت نظام اسلامی وابسته به ولایت فقیه بوده و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری باید همیشه مدنظر باشد، عنوان کرد: آمریکا غلط می‌کند ایران اسلامی را تهدید کند، مذاکره زیر سایه تهدید هیچ فایده‌ای ندارد و این عزت و عظمت امروز جمهوری اسلامی به خاطر دین و معنویت است.

وی همچنین در ادامه سخنانش از آل سعود با تعابیری همچون ام‌الفساد و دشنه فرورفته بر قلب جهان اسلام یاد کرد و خطاب به مردم مظلوم یمن، گفت: چشم‌ها و دل‌های ما پشت سر شما بوده و یقین داریم که تا فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اگر الگوی اسلام و ایران فراگیر شود سفره استکبار جمع می‌شود، ادامه داد: سنگ بنای انقلاب اسلامی ایران از روز اول با درایت حکیمانه امام خمینی(ره) بر مبنای اسلام گذاشته شد و امروز ایران به عنوان پایگاه جهان اسلام شناخته می شود.

وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه در مقابل انقلابی که برخاسته از متن مردم و دارای اهداف مقدسی است سکوت نخواهد کرد، افزود: از پیش‌بینی‌های حضرت امام (ره) در مقابل نقشه های شوم دشمنان تشکیل بسیج مستضعفین بوده است.

غلامی گفت: تشکیل بسیج به عنوان یکی از محوری ترین فرامین انقلاب اسلامی تلقی می شود،چرا که در نقشه راه آن، رساندن تمام آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به مقصد نهایی ترسیم شده است.

وی بیمه نمودن انقلاب از حوادث و آسیبهای احتمالی، پرده برداشتن از چهره واقعی دشمنان و تکثیر نیروهای مدافع انقلاب را از جمله اهداف پی ریزی بسیج 20 میلیونی دانست و گفت: تشکیل بسیج 20 میلیونی یعنی پشت پازدن به تمام تئوریهای نظریه پردازان صهیونیست و امپریالیست که از محافل آکادمیک برخواسته است.

فرمانده سابق سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه تفکر بسیجی مجموعه ای از فرهنگ، تعهد، باور و پایبندی به اخلاق است، تاکید کرد: آنچه که مهم است تفکر بسیجی است، چراکه تفکر بسیجی سرشار از واژه های مقدسی است که به صحنه درآوردن هریک از آنها جامعه را به سوی تکامل و سعادت سوق می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات