خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید دارای پشتیبان بوده تا از ابهت برخوردار باشد، گفت: ایجاد و فعال کردن گشت ارشاد در سطح شهر در احیای این فریضه الهی از نقش موثری برخوردار خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۷۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام موسی حسینی مجد در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اگرمی‌خواهیم ستاد احیا را زنده کنیم بایدبا راهکارهای عملی به امر به معروف کمک کنیم، اظهار کرد: استمرار امر به معروف موجب همگانی و نهادینه شدن امر به معروف به عنوان یک فرهنگ در جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر از مهمات دین مبین اسلام است، افزود: متاسفانه در جامعه به بحث پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر آنچنان که باید پرداخته نشده و نیاز به فرهنگسازی است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید دارای پشتیبان بوده تا از ابهت برخوردار باشد، تصریح کرد: ایجاد و فعال کردن گشت ارشاد در سطح شهر در احیای این فریضه الهی از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز با تاکید بر تقویت معروف ها و کاستن منکرها گفت: عملیاتی کردن امر به معروف می تواند در رعایت همه جنبه های اسلامی و شرعی به همراه گفتمان موثر باشد.

مسعو بکایی در ادامه از ایجاد ستاد شورای فرعی امر به معروف و نهی از منکر در شهر آجین مرکز بخش پیرسلمان این شهرستان خبر داد و افزود: ستاد فرعی احیای امر به معروف باید از حرکت بیشتری برخوردار بوده و در عملیاتی کردن امورات تلاش کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات