خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد

محکومیت 354 میلیون ریالی كارخانه متخلف و قاچاقچیان سیگار در همدان

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان از محکومیت 354 میلیون و 660 هزار ریالی يك شركت توليدي لوله پلي اتيلن و قاچاقچيان متواري سیگار در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۶۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات اخیر تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: به دنبال شكايت يكي از كشاورزان از شركت توليدي لوله پلي اتيلن به اتهام تقلب این امر مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: كشاورزي كه لوله‌هاي توليدي اين شركت را براي آبياري كشاورزي خريداري كرده بود با توجه به غيراستاندارد بودن لوله‌ها دچار زیان و خسارت شده بود.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان بیان داشت: در پی این شکایت تعزيرات حكومتي همدان، پس از انجام تشريفات قانوني مشاراليه را علاوه بر پرداخت مبلغ 108 ميليون و 400 هزار ريال در حق شاكي برای جبران خسارت وارده، به پرداخت 30 ميليون و 400 هزار ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت نيز محكوم و راي صادره اجرا شد.

وی تصریح کرد: بر حسب گزارش مأمورين انتظامي پليس آگاهي همدان نیز دو نفركه اقدام به قاچاق 24 هزار نخ سيگارت خارجي به وسيله يك دستگاه خودرو سواري كرده بودند، از سوی تعزیرات محکوم شدند.

حسن‌پور اضافه کرد: قاچاقچيان سيگار بدون توجه به دستور ايست پليس اقدام به فرار کردند كه نهايتاً پس از تعقيب و گريز پليس با شليك گلولهتوسط مأمورين دستگير شدند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌اي نیز در اين خصوص در شعبه چهارم تعزيرات حكومتي همدان تشكيل شد كه شعبه مزبور متهمان را علاوه بر ضبط كالا در مجموع به پرداخت مبلغ 215 ميليون و 860 هزار ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم كرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار