علی اشرف خانلری
نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در نشست بصیرتی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید اینانلو مارلیک گفت: آمریکا از هر زمانی ضعیف تر شده است و ما از هر زمانی قوی تر شده ایم ،آمریکا خیلی ضعیف است و ما به برکت خون شهدا خیلی قوی هستیم ،خواهران وبرادران اگر ما ضعیف بودیم هیچگاه آمریکا با ما مذاکره نمی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۴۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام تویسرکانی درجمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید اینانلو درمسجد جامع خاتم الانبیاء مارلیک گفت: بعد از وجود مقدس امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف هیچ کسی به اندازه مقام معظم رهبری دل پر درد ندارد، ایشان می گویند گاهی از خواب می پرم و ساعتها می نشینم و فکر می کنم غصه می خورم.

تویسرکانی ادامه داد: کشتار مردم یمن را ببینید، کشتار بی رحمانه بچه های یمنی را ببینید، فضای کشور یمن را ببینید اینها غصه ندارد؟ انسان مسلمان می تواند راحت بخوابد؟ شما شیعیان عراق را ببینید این مردم  مظلوم سوریه را ببینید فلسطین را ببینید، کسی می تواند این ظلم ها را ببیند و ساکت بنشیند و ادعای مسلمان بودن واسلام داشته باشد؟ وضعیت مسلمانان را در یمن ببینید چقدر از مسلمین را می کشند ، ناموس مسلمان را مثله می کنند به اسارت می برند، اما آن چیزی که باعث می شود با همه این مشکلات این مرد مثل کوه ایستاده است، شرح صدری است که خدا به او داده است، این شرح صدر اگر نباشد انسان کم می آورد، ببینید آمریکایی ها در این مذاکرات برای ما فیلم بازی می کنند اما مقام معظم رهبری در سخنرانی ها پاسخی قاطع به آمریکایی‌ها دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: علی رغم مشکلات زیاد اقتداری که امروز داریم هیچ زمانی نداشتیم، ما کشتی مرسک آمریکایی با پرچم جزایر مارشال را توقیف کرده بودیم و سپس آزاد کردیم، ما ناوهای آمریکایی را در خلیج فارس تعقیب می کنیم و آنها می ترسند وذلیلانه پا به فرار می گذارند، موشکهای ما تل آویو را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: این نیست که آقای ظریف در مذاکرات بدون پشتوانه حرف بزند، یک جلسه شان 9 ساعت طول کشیده است که خودش  گفت از سال 1919تا الان چنین جلسه ای در دنیا سابقه ندارد که آمریکا ،انگلیس ،چین ،روسیه ،فرانسه با یک کشور بنشینند و حرف بزنند ، ظریف تکیه به چه می کند که می رود و حرف می زند، تکیه به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی می کند و صحبت می کند ، ما اول انقلاب حتی سیم خاردار برای جلوگیری از ورود دشمن نداشتیم الان ماهواره به فضا پرتاب می کنیم ، فردو ساختیم و فردو را تعطیل نمی کنیم ،این اقتدار و قدرت دستاورد بزرگی است،ما اگرضعیف بودیم ،بی چاره مان می کردند.این اقتدار بر اثر شرح صدر بوجود آمده است ما اگر کم می آوردیم دوباره اسیر می شدیم.  

 تویسرکانی خاطرنشان کرد:هیچ کس بیشتر از امام خامنه ای عزیز مسائل را نمی بیند   این مرد بزرگ بر اتکا به آیات قرآن می داند آینده از ماست و ظالمین وستمگران نابود می شوند ،پیروزی وعده خداست.هیچ ستمگر وظالمی به نتیجه نرسیده است.نابودی آمریکا نزدیک است چراکه ظلم نمی ماند.اگر می خواهیم شرح صدر داشته باشیم مهمترین صفت برای پیدا کردن شرح صدر ،صدق است.صدق یعنی انسان ظاهر وباطن اش یکی باشد.صدق نقطقه مقابل کذب و ریا و اتکا به غیرخداست.

 

ارسال نظرات