امام جمعه دلیجان:

حمله به زنان و کودکان نشان از ذلت آل سعود است

حمله نظامیان آل سعود به زنان و فرزندان بی دفاع و مظلوم یمن نشان از ذلت و عاجز بودن این حکومت استبدادی است.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۱۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه افزود: اتفاقات هولناکی در یمن در حال وقوع است که جز جنایات جنگی نام دیگری نمی توان بر آن گذاشت و این اقدامات عین اقدامات ضد بشری اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه است.

وی نابود کردن زیر ساخت های اقتصادی و مراکز تجاری و تخریب مراکز آموزشی، درمانی ،مذهبی و حتی مساجد توسط هواپیماهای آل سعود را نشان از ضددینی و ضد اسلامی بودن این حکومت دست نشانده غربی دانست .

امام جمعه دلیجان اضافه کرد: استفاده از سلاح های نا متعارف و کشتار جمعی مردم مظلوم یمن وقربانی شدن مردان، زنان و کودکان بی دفاع، دست کثیف آمریکای مدعی حقوق بشر، آزادی و دموکراسی در این جنایات را به وضوح نشان می دهد.

حجت الاسلام کرامتی اظهار کرد: این همه جنایات جنگی در مقابل دیدگان سازمان سازمان های بین المللی حقوق بشری و شورای امنیت اتفاق می افتد اما متاسفانه آنها چشم خود را در مقابل این همه جنایات بسته اند.

وی در بخشی دیگر از خطبه های خود گفت: آمریکایی ها در بحث مذاکرات هسته ای ایران می خواهند از اهرم تهدید و ارعاب استفاده کنند ولی موفق نخواهند شد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرموده اند که مذاکره زیر سایه ارعاب را نمی پذیریم و تحمل نمی کنیم و نیز به مسوولان مذاکره کننده فرمودند که اگر در چهار چوب خطوط قرمز ترسیم شده به توافق رسیدید اشکالی ندارد اما به هیچ وجه زیر بار تحمیل زور ،تهدید و تحقیر نروید.

در پایان نمازگزاران با شعارهای کوبنده خود حمله بی رحمانه و تجاوز آل سعود به یمن را بشدت محکوم کردند .
ارسال نظرات