استاندار کردستان گفت: شهدای پیشمرگ ملسمان کُرد پدیده برتر مقاومت هستند که جانانه در برابر تمامی توطئه های دشمنان ایستادند و پیروز شدند.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۰۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی در مراسم اجلاسیه نهایی کمیته دانشجویی پیشمرگان مسلمان کُرد که با حضور روسای دانشگاه های استان ودانشجویان بسیجی در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد اظهار داشت: تاریخ هر ملتی از جمله ایران پر از اتفاقات تلخ و شیرین است اما فلسفه این اتفاقات مهم است که باید به درستی برای نسل های آینده تحلیل و تفسیر شود.
استاندار کردستان گفت: سازمان پیشمرگان مسلمان کرد یک حرکت خودجوش از نیروهای بومی استان های غربی از جمله کردستان بود که با ایثار, رشادت, فداکاری و مقاومت بیش از 1000 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد که هم در جریان دفاع مقدس و هم در مقابله با توطئه های عوامل ضد انقلاب جانانه ایستادند.
وی با بیان داشت: در استان کردستان و مناطق کرد نشین برای آگاهی بیشتر از فداکاری ها و ایثارگری های این شهدای گرانقدر باید اطلاع رسانی بیشتر صورت بگیرد.
زاهدی گفت: شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد باید پدیده برتر مقاومت کشور از انها یاد شود و این شهدای گرانقدر بدون هیچ توقعی و در بدترین شرایط و با کمترین امکانات بزرگترین افتخار را برای کشور آفریدند.



ارسال نظرات