خبرهای داغ:
به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری وهفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي و مسئولين اين شهرستان ،به همت حوزه حضرت سكينه (س)و به صورت نمادین در دبيرستان دخترانه لعيا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در اين جمع ضمن تبريك هفته معلم، معلمان را پدر و مادر دوم دانش آموزان خواند و خاطر نشان كرد: همان طور كه بنا به آيات رسيده احترام و احسان به پدر و مادر واجب است بايد به وظايف خود در قبال معلمان نيز عمل كنيم.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: نامگذاري سالروز شهادت استاد مطهري به روز معلم علاوه بر افتخار بودن بر تماي دبيران وظيفه ما را هم سنگين مي كند.

وي خطاب به دبيران گفت: رمز ماندكاري استاد مطهري زمان شناس بودنش بود لذا ما نبايداز زمان غافل باشيم و بايد بدانيم اگر با مقتضيات زمان حركت كنيم قطعا موفق خواهيم شد.

حجت الاسلام رستمي ادامه داد: زمان شناس بودن مطهري مانع تحريف در دين اسلام شد و مي تواناين را از سخنرانيها و آثار به جا مانده از وي به خوبي فهميد.

به گفته وي؛ مربيان و معلمان ما با الگو برداشتن از شهيد مطهري مي توانند آسيب شناسي كنند و جلوي تمامي ناهنجاري هاي موجود در جامعه كه از سوي دشمنان به خورد جوانان داده مي شود را گرفت.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در بخش ديگري از سخنان خود به مسئله مهم حجاب وعفاف هم اشاره كرد و گفت: بانوان مابا الگو قرار دادن حضرت زهرا(س) به تمامي مدلهاي غرب «نه» مي گويند و حجاب برتر را بر خود انتخاب مي كنند.

قدرت و عزت ما در هم دلي و همزباني است

وي همچنين نام گذاري سال به همدلي و همزباني را عزت و افتخار دانست كه تمامي اقشارملت با دولت هم دل هستند چرا كه در غير اين صورت به اهداف خود نخواهند رسيد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي گفت: دشمني دشمنان به خاطر اسلامي است كه شماداريد و اين افتخار و عزتي است كه به بركت خون شهدا به دست آمده است، اين عزت در پي شكنجه ها ي اسرا و تبعيدهاي انقلابيون به دست آمده است.

گفتني است نواختن زنگ سپاس معلم توسط مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي، اجرای سرود جمعی سپاس معلم توسط دانش‌آموزان دبيرستان لعيا،شعرخوانی و دکلمه‌خوانی در وصف معلم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

ارسال نظرات