حجت الاسلام اکبری؛

شهید مطهری از شخصیت‌های برجسته و بی‌نظیر تاریخ است

مراسم گرامیداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به میزبانی نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۸۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر؛ حجت الاسلام اکبری مسئول فرهنگی دفتر امام جمعه بخش دلوار در این مراسم شهید مطهری را از شخصیت‌های برجسته و بی‌نظیر تاریخ برشمرد و گفت: این شخصیت برجسته تمام عمر خود را در راه علم و ترویج اسلام قرارداد تا به عصمت دست پیدا کند.

 حجت الاسلام اکبری سه اصل را از ویژگی های یک مربی و معلم نمونه عنوان داشت: اولین ویژگی یک مربی و معلم نمونه داشتن سوز است به این معنا که درد دین داشته باشد و از جان برای تعلیم و تعلم مایه گذارد دومین اصل را که از ویژگی های بارز شهید مطهری است داشتن سواد در همه ابعاد دینی و عقیدتی دانست.

اکبری سومین اصل را داشتن سلیقه خوب معرفی کرد و عنوان داشت: داشتن سلیقه در امر تعلیم و تعلم یکی از مهمترین ویژگی های یک مربی است و داشتن سلیقه انتخاب مطلب برای مخاطب بسیار حائز اهمیت است باید دید مخاطب به چه چیزی نیاز دارد.

احمد حیدری فرمانده مرکز مقاومت بسیج دلوار نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و  تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، هفته عقیدتی را فرصتی برای تبین اندیشه های شهید مطهری برشمرد و افزود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج فرصتی برای ترویج فرهنگ اسلامی به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان و ادای احترام به مقام شامخ معلمان که رهرو رسالت انبیاء و چراغ راستین هدایتند می باشد.

در پایان مراسم نیز از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و مربیان و سرگروه های برتر طرح صالحین با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار