خبرهای داغ:
سرکشی و بازدید از خانواده شهید اسماعیل ایوبی
کد خبر: ۸۵۱۷۳۷۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب (س) به همراه شورای حوزه از خانواده شهید اسماعیل ایوبی سرکشی و بازدید نمودند.

در این رابطه فرمانده حوزه خواهر خوش بین بیان داشت: که بالا ترین مزد و اجری که خداوند می تواند به یک انسان دهد شهادت در راه خودش و مسلمان است .

****
اردوی فرهنگی تفریحی زیارتی حوزه حضرت زینب (ع) به مشهد مقدس به همراه فرماندهان پایگاه های مقاومت و سرگروه های طرح صالحین .

****

غبارروبی گلزار شهداءمرکزی شهرستان فاروج به  مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور فرماندار و امام جمعه و رئسای ادارات و فرمانده ناحیه فاروج در ساعت 8 صبح 17 اردیبهشت غبارروبی گردید.

****

برگزاری توجیهی کلاس حفاظت و اطلاعات در پایگاه ریحانه النبی تیتکانلو برگزار گردید.

اسماعیلیان در این برنامه گفت: نباید حرف کسی را به همین راحتی بازوگو کرد برای دیگران از صحت وسوقم خبر و صحبت کننده و باید آگاهی داشت.

****

سرکشی از خانواده شهید موسوی در روستای باش محله

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی توسط فرمانده حوزه مقاومت امام حسین(ع) از این خانواده شهید  انجام شد در این رابطه برادر بسیجی ابراهیم معنوی بیان داشت: که ما پاسداران و همه مردم در هیچ شرایطی نباید یادمان برود چه ایثار گری و جان فشانی این شهداء بزرگوار در حق این مردم و ملت نمودندو ما باید در شرایط کنونی این از خود گذشتگی ها فراموش نکنیم .

****

سرکشی از خانواده شهید آزاده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

جانشین فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (ع) گفت: که ما باید قدر این شهداء را بدانیم اگر آنها نبودند کشور ما مثل کشور های غربی و عربی می شود مثل سوریه عراق و لبنان و یمن وغیره که نه آرامش ونه آسایش دارند می شود .

****

هیئت منتظران موعود ریحانه النبی (س) تیتکانلو با حضور خوهران بسیجی در شهر تیتکانلو با موضوع شایه پراکنی و غیبت برگزار گردید .

****

کلاس بصیرتی سیاسی با محوریت آثارشهید مرتضی مطهری و سبک زندگی اسلامی امروز در نماز خانه ناحیه سپاه فاروج با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین محمود عزیزی ردیس سازمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج و امام جمعه موقت شهرستان بودند .

****
تقدیر از مربیان ومدیران عقیدتی سیاسی درسال 93

تقدیر از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی در سالی که گذشت بعد کلاس بصیرتی سیاسی چهار شنبه برگزار گردید .

****

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زینب (س) تیتکانلو به همراه شورای حوزه از خانواده شهید قدیر زحمتی که در جزیره مجنون در سال31/5/1361 شهید شدن بازدید وسرکشی نمودن لازم به ذکر است که مادر این شهید وضعیت جسمانی بیماری داشته  و در تخت که مشاهده می گردد سرکشی گردید است.

****

سرکشی از معتکفین پایگاه انسیه نجف آباد که تعداد 35 نفر نفر از بسیجیان از این پایگاه شرکت نموده اند توسط حجه الاسلام لامسلمین محمد حسین خبیری وروح الله محمدی فرمانده ناحیه فاروج از این معتکفین.

****

فرمانده حوزه مقاومت خیبر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی از پایگاه امام جعفر صادق (ع) روستای برگر سرکشی گردید . 

سروان موسی اکبری در این دیدار بیان داشت که بعد از پیروزی انقلاب سپاه و بسیج بهترین عنایت و کامل رحمتی بود که امام (ره) به این نهضت عنایت داشتند و یکی از معجزات انقلاب اسلامی نیز همین سپاه و بسیج بوده است.

****

دیدار کلیه پایوران  با امام جمعه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

در این دیدار نماینده ولی فقیه و فرمانده ناحیه فاروج روز بزگداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم را به معلم اخلاق شهرستان تبریک گفت .

****

بازدید و سرکشی از عرصه اقتصادی پرورش دام  در روستای خسرویه شهرستان فاروج که اعتبار آن از بسیج سازندگی ناحیه فاروج تامین گردید است این مبلغ تامین 10 میلییون تومان بوده است که به ازای هر دام (گوسفند) 500 هزار تومان بوده است این اشتغال زایی توسط برادر بسیجی شفیعی بوده است .

****
بازدیداز عرصه های اقتصادی پرورش زنبور عسل در فاروج

اسماعیل پناه مبلغ 10 میلییون تومان دریافت کرده که هر کندومبلغ 400 هزار تومان دریافت نموده و این پرورش زنبور عسل در روستای خسرویه فاروج است.

****

حوزه مقاومت خیبر   به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی بیش از 1000 عدد پیامک به بسیجیان خود ارسال کرده است و این هفته را به آنان تبریک گفته است .

****

حضور کلیه پایوران ناحیه فاروج به همراه بسیجیان و اعضای شورای حوزه خیبر  و ادارات در نماز عبادی سیاسی شهرستان فاروج در این هفته و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار گردید . که امام جمعه این شهرستان بیان داشت که این علامه بزگوار  نقش بسیار ارزنده ای در رشد فکری  جامعه دارد و همه آثار این بزرگوار برای همه مفید واقعه است و همه آحاد جامعه باید کتاب های این بزگوار را مطالعه نمایند و از این کتب بهر من شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار