فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س) شهرستان دشتی در خصوص آثار استاد مطهري گفت : آثار شهيد مطهري همچون موجي است كه هر چه از پيدايش آن مي‌گذرد ، در عين قوت و قدرت مضاعف ، جوش و خروش بيشترو دامنه حركت آفريني آن نيز گسترش مي يابد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۶۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س)،  در جمع فرماندهان پایگاههای مقاومت و بسیجیان فعال پایگاه های شهرستان دشتی با بیان مطالبی در خصوص سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) گفت: در چند سال اخير كه ترويج فرهنگ غرب در كشور رو به افزايش است متاسفانه طلاق، اعتياد و فساد اخلاقي را به دنبال داشته  و ما فرماندهان حوزه و پايگاه ها مسؤوليتي خطير بر گردن داريم.

زهرا نجفی افزود:  در سال 94 همت خود را روز به روز بيشتر كنيم و طبق فرمايشات مقام معظم رهبري ماموريت ها را دنبال كنيم.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص آثار استاد مطهري گفت : آثار شهيد مطهري همچون موجي است كه هر چه از پيدايش آن مي‌گذرد ، در عين قوت و قدرت مضاعف ، جوش و خروش بيشترو دامنه حركت آفريني آن نيز گسترش مي يابد.

فرمانده حوزه مقاومت الزهرا(س)،در خصوص ويژگي هاي آثار شهيد مطهري افزود: آثار ايشان در عين حال كه داراي مباني عميق فكري و فلسفي است، مطالب را با زباني ساده ، روان و قابل استفاده براي همگان بيان داشتند و در انديشه شهيد مطهري ريشه همه مباحث توحيد است.

نجفی در جمع مسؤولان فرهنگي پايگاه‌هاي مقاومت در بحث ضرورت پرداختن به آثار شهيد مطهري با استناد به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای" گسترش و پيشرفت و شكوفايي فرهنگي جامعه بر مبناي آثار شهيد مطهري است" گفت:می توان ادعا کرد که ضرورت پرداختن به آثار شهيد مطهري از اوجب واجبات فرهنگي جامعه است.


ارسال نظرات