خبرهای داغ:

گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان در ناحیه مقاومت شوط برگزار شد

گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان در ناحیه مقاومت شوط بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی
کد خبر: ۸۵۱۷۳۶۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان در ناحیه مقاومت شوط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت شوط در این گردهمایی ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی به اتخابات مجلس دهم اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر کوچکترین غفلتی در این عرصه داشته باشند زمینه را برای پیاده سازی نقشه‌های دشمنان و خرسندی آنان فراهم می آورند.

سرگرد مهدی رضوی با بیان اینکه سپاه تمام تلاش خود را برای بصیرت افزایی مردم در انتخابات خواهد کرد گفت: با توجه به اینکه دشمنان در عرصه‌های مختلف در مقابل نظام اسلامی قد علم کرده‌اند و در سال جاری با انتخابات مجلس روبه رو هستیم همه سیجیان پاسدارن وظیفه دارند زمینه بصیرت مردم را در انتخابات بالا ببرند.

وی در ادامه تصریح کرد: رویکرد بسیج در سالهای اخیر با توجه به تغییر شکل تهدیدات دشمنان از شیوه نظامی به شیوه های تربیتی- بصیرتی تغییر کرده و امروز افزایش بصیرت و ارتقاء آگاهی مردم در مقابله با این تهدیدات از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

سرگرد مهدی رضوی در ادامه با اشاره به اين‌كه بايد با افزايش هوشياري نسبت به ترفندهاي معاندان، آنها را در نيل به اهداف سوء خود ناكام گذاشت، گفت: مديران بسيجي بايد ضمن تبعيت از منويات حكيمانه رهبري در خصوص انتخابات آينده، شاخصه‌هاي معظم‌له را در اين زمينه تبيين كنند.

ارسال نظرات