خبرهای داغ:

نشست روشنگری و بصیرت در سلماس برگزار شد

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، نشست روشنگری و بصیرت در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۶۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس در نشست روشنگری و بصیرت حوزه مقاومت بسیج ثار الله گفت: تا آخرین قطره خونمان از اسلام و قرآن در هر نقطه از جهان دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام سید علی سید نظری با بیان اینکه هر کسی با قرآن پیمان ببندد نباید فریب دشمنان را بخورد، افزود: قرآن و امام زمان (عج) مختص مردم ایران نیست و برای حفظ آن ها در هر نقطه ای که نیاز باشد، از جان خود خواهیم گذشت.

حجت الاسلام سیدنظری با بیان اینکه وجود قرآن و ماهواره در یک خانه با هم منافات دارد، یادآوری کرد: در هر جایی که قرآن باشد، وجود ماهواره منتفی است.

وی گفت: ماهواره ابزاری برای استحاله فرهنگی ملت بوده و استکبار برای نفوذ آسان به کشورها به جای حمله نظامی از طریق رسانه ها اقدام می کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: دشمنان اسلام با سرمایه گذاری در بخش ماهواره تلاش دارند با تولید برنامه های مختلف ضدفرهنگی، جوامع اسلامی بخصوص ایران را از راه اصلی خود منحرف کنند.

حجت الاسلام نظری افزود: برنامه های ماهواره، اعضای صمیمی خانواده ها را به یکدیگر خائن می کند و عزت و شرف انسان را به خطر می اندازد و موجب تغییر هویت افراد و بیرون رفتن روح قرآن از خانه ها می شود.

ارسال نظرات