کد خبر: ۸۵۱۷۳۵۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
ارسال گزارش هفته عقیدتی سیاسی در حوزه های ناحیه مقاومت شهرستان زرند به خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان

مدیر عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) سپاه ناحیه زرند در نشست فرهنگی این حوزه گفت : هفته عقیدتی سیاسی ، فرصتی مناسب جهت ارائه تفکرات استاد مطهری است که الگویی بسیار مفید برای جوانان و همه رهپویان مسیر حق و اسلام شناسی می باشد.

 عصر دیروز به منظور تجلیل از مقام شامخ معلم و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ، نشست فرهنگی با حضور فرماندهی و مسئول عقیدتی سیاسی وتنی چند از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) در محل این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام صادق احمدی مدیر عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) در این مراسم طی سخنانی بیان داشت : هفته عقیدتی سیاسی محصول اندیشه ها و قلم پاک استاد شهید مطهری(ره) درزمینه مربی سازی در سپاه و بسیج است که نمونه بارز آن انتشار کتابهای پر محتوا و سخنان گهربار آن شهید بزرگوار است.

وی یادآوری و بیان اندیشه‌ها و تفکرات شهید آیت الله مرتضی مطهری را برای نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان مهم و ضروری خواند و افزود: علما، معلمان و مربیان پرورشی و عقیدتی در این عرصه وظیفه سنگینی دارند و باید اقشار جامعه را با اندیشه‌ها و تفکرات وی آشنا کنند.

حجت الاسلام صادق احمدی

وی هفته عقیدتی سیاسی را فرصتی مناسب جهت ارائه تفکرات استاد مطهری که الگویی بسیار مفید برای جوانان و همه رهپویان مسیر حق و اسلام شناسی می باشد دانست وبا اشاره به طرح صالحین بسیج ابراز داشت: هدف از حلقه های صالحین بسیج در ابتدا خودسازی است و خود سازی باید از درون حلقه ها صورت پذیرد.

در ادامه مراسم ، محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بیان کرد: امروزه با توجه به ایجاد شبهه در دین،عقیده و سیاست توسط دشمنان و معاندین داخلی و خارجی مسلح نمودن خود و آحاد جامعه را به نسخه ها ، نظرات و دفاعیات استاد در مقابل شبهه ها کنونی بسیار کوبنده ومفیدعنوان نمود وابراز داشتند تلاش و کوشش شهید آیت ا… استاد مطهری ، در زمینه های عقیدتی و سیاسی چراغی عظیم جهت حرکت در این مسیر می باشد .

وی در ادامه افزود: ماهواره ابزاری غیرفرهنگی و ترویج فساد اخلاقی و بی بند وباری در جامعه و تضعیف کننده ارزشهای اخلاقی و اسلامی در خانواده محسوب می شود که دستگاه های فرهنگی باید با انجام کارهای فرهنگی نسبت به آگاه سازی خانواده ها اقدام کنند ودر این خصوص نقش امربه معروف و نهی از منکر بهترین روش هدایت در جامعه امروزی می تواند باشد .

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

ارسال نظرات