مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۴۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اسماعیل احمدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سوالات این مسابقه کتابخوانی از کتاب «نقشه های خاکی» که مرتبط با موضوع کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد است، گزینش و انتخاب شده است.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند برای حضور در مسابقه کتابخوانی مذکور به کتابخانه های عمومی شهر و روستا مراجعه کنند و سوالات مسابقه را از متصدیان دریافت کنند.

احمدی عنوان کرد: کتابی که برای این مسابقه انتخاب شده است سرگذشت و زندگی نامه یکی از پیشمرگان شناخته شده و فداکار کردستان به نام سردار شهید «محمد امین رحمانی»(فرمانده گردان محمد رسول الله) را روایت می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با بیان اینکه کتاب نقشه های خاکی توسط «علی کلوندی» جمع آوری و تدوین شده است
، افزود: چاپ نخست این کتاب در تیراژ 3 هزار نسخه در سال جاری توسط نشر فاتحان به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: سردار شهید «محمد امین رحمانی» از پیشمرگ های مسلمان کرد است که در سال 63 و پس از درگیری با گروهک های ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

احمدی عنوان کرد: علاقمندان پس از مراجعه به کتابخانه های عمومی می توانند نسخه ای از کتاب «نقشه های خاکی» را دریافت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان عنوان کرد: برگزاری این مسابقه مکتوب کتابخوانی در راستای برگزاری کنگره پیشمرگان کُرد مسلمان است که توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و نهادهای مرتبط برگزار می شود.

وی گفت: زمان شرکت در این مسابقه کتابخوانی تا 5 خرداد ماه سال جاری است و شرکت کنندگان می توانند پس از پاسخگویی پاسخنامه را به کتابخانه های عمومی نزدیک محل زندگی خود تحویل دهند.

احمدی اضافه کرد: به 22 نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز ویژه ای از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا می شود.

ارسال نظرات