جانشین فرماندهی سپاه تنگستان:

تفکرات شهید مطهری سپاه را در اهداف اعتقادی سیاسی خود کمک می کند

جانشین فرماندهی سپاه تنگستان در جمع فرهنگیان و مربیان بسیجی گفت: پیروی از تفکرات الهی شهید مطهری سپاه را در راستای پیشبرد اهداف اعتقادی و سیاسی خود کمک می کند.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۳۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
رضا فاطمیان در آیین یاد مطهر بسیج فرهنگیان و حوزه های مقاومت روح الله و قمر بنی هاشم(ع) تنگستان گفت: شهید مطهری تئوریسین بزرگ انقلاب اسلامی و پرچم دار مبارزه با انحرافات فکری در ایران اسلامی بالاخص مدارس و دانشگاه ها بود  و با حضور به موقع و استدلالهای منطقی به بحث پیرامون موضوعات مختلف می‌پرداخت و هرگز نگذاشت در راه اسلام شناسی شبهه‌ای بی پاسخ بماند.


وی با اشاره با ارزش و جایگاه مهم علم آموزی در سطح کشورگفت: امروز حرکت پرشتاب تولید علم در کشور و تبیین جایگاه آن در اقتدار ملی، در پرتو حمایت‌های مقام معظم رهبری به یک گفتمان عمومی در سطح کشور تبدیل شده است .
فاطمیان با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی گفت : وظیفه معلمان و مربیان ، آشنایی مخاطبان خود با تهدیدات جنگ نرم دشمن و توانمند سازی آنان در مقابله ی با این تهدیدات است.

وی، فرهنگ و فناوری را عناصر حیات‌بخش قدرت نرم کشورهای استکباری دانست و اظهار داشت: در مقابل جنگ نرم دشمن باید قدرت نرم را در فضای پیرامونی کشور تقویت کرد و اثرگذاری نظام اسلامی در کشورهای منطقه ، بیانگر قرت نرم و نفوذ معنوی انقلاب اسلامیست .
در پایان مراسم از معلمان بسیجی ؛مربیان و دانش آموزان نمونه بسیج دانش آموزی  با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد .

ارسال نظرات