همایش حکمت مطهر با حضور جمعی از مسئولان در ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۲۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

همایش بزرگ حکمت مطهر به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم با حضور امام جمعه صائین قلعه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی، بخشدار مرکزی ابهر و سایر مسئولان پیش از ظهر امروز در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در این همایش مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته عقیدتی و سیاسی برنامه‌های متعددی در ابهر اجرا شد.

حجت‌الاسلام حسین محمدی با اشاره به اینکه در طول این هفته تعداد 77 برنامه مختلف در سطح شهرستان اجرا شد، تصریح کرد: برنامه‌های سپاه ناحیه در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی شد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام بابایی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهطری اظهار کرد: دین ما یک دین متفاوتی است، شریعت ما یک شریعت متفاوتی است چرا که شریعت خاتم است .

وی با بیان اینکه بحث عبادت در همه ادیان بوده در یک عرصه همه شریعت ها بحث عبادت را داشتند، افزود: عبادت‌های مالی و یکی بدنی ، همه پیامبران الهی مردم را به عبادت مالی مثل خمس و زکات و عبادت بدنی مثل نماز روزه دعوت کرده‌اند که در شریعت‌های قبلی هم بوده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: در امربه معروف و نهی از منکر نقشه ناقص داده شده تا ما به وسیله عقل خودمان این نقشه را تکمیل کنیم.

گفتنی است، دیدار با ائمه جمعه شهرهای ابهر ،هیدج و صائین قلعه و خانواده معظم شهدای فرهنگی و کارگری، تجلیل از معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی ، برگزاری صبحگاه و نواختن زنگ سپاس معلم، حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه ، برگزاری همایش حکمت مطهر،کوهپیمایی خانوادگی ، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی ،برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) ،افتتاح پایگاه مقاومت از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در ابهر اجرایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات