حمیدرضا پورنوروز
بِأَیِ ذَنبٍ قُتِلَت؛ الله اکبر، از جنایت گرگهای درنده ای که کودک کشی را از حرمله در کربلا به ارث برده اند.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۱۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بِأَیِ ذَنبٍ قُتِلَت؛ الله اکبر، از جنایت گرگهای درنده ای که کودک کشی را از حرمله در کربلا به ارث برده اند.

رفتار بی خردانه سعودی آل خبیث ، در اجرای سناریوی بی منطق آمریکا که مصداق روشن " یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطاغوت " { 76/ نساء} است ؛ در پی تداوم جنگ روانی اسلام علیه اسلام و توطئه تفرق مذاهب شکل گرفته و این بار توسط بازماندگان "آل زبیر" که کردارشان تفسیر وتعبیر" َیشرونَ الحیوه الدنیا بالاخره "{ 74/ نساء} است به نمایش گذاشته شده و خاطرات تلخ و تصاویر مشمئز کننده جنایات صهیونیسم درغزه را تکرار می نماید.

آری ؛ نوکران کر و کور شیطان بزرگ ، آخرت را نه به بهاء که به بهانه ، روی میز معامله گذاشته و از کنار گنبد خضرای نبوی(ص) ، مجری حقوق بشر به رنگ و رسم کاخ سفید شده اند ؛ حقوق بشری که در آن کودکان خفته در آغوش مادر را به قربانگاه حماقت می برند تا پلیدی کودک کشی بر صفحه روزگار ، حک شود. و با تخريب مساجد، سندي بر آزادي كاذب مذاهب برجاي گذارند.

اما؛ آنچه روباه صفتان را با همدستی وهابیون خبیث به سرزمین در خون وآتش نشسته یمن کشانده است ، چیزی نیست جز سرافکندگی و شکست وقیحانه آنان در سرزمین های عراق و لبنان و سوریه در برابر مبارزه دلیرمردان جبهه مقاومت که دانش آموختگان مکتب عاشورایند. آنان که به دنیا ثابت نموده اند شعار " هیهات منا الذله " منطق پیروان راستین آل علی(ع) است. همان فرزندان انقلاب که در مبادلات منطقه اي و جهاني بازی ساز بوده و در پی شكل دادن به تمدني جديد و تحولی عظیم در هندسه قدرت جهانی هستند تا برای همیشه تاریخ ، دودمان دشمنان ابله اسلام وقرآن را از صفحه روزگار برچینند.

با این باور که حمایت از مظلوم و ستمدیده جزئی از آئین لاینفک اسلام ناب و رسالت انبیاء عظام و متقن ترین پیام وحی منزل می باشد؛ بسيج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ايلام در لبیک به امام بیداردل و هوشیار زمانه، همدل و همزبان با زنان متدین و ولایتمدار ایران اسلامی، انزجار قلبي خود را از رفتار وحشیانه آل سعود ، وهابیون خبیث و سکوت تأسف برانگیز مجامع بین المللی و اتحاديه عرب اعلام داشته و همگان را به حمایت همه جانبه از ملت ستمدیده یمن که قربانی حماقت دنیا طلبان شده است ، دعوت می نماید .
ارسال نظرات