خبرهای داغ:
دیدار و سرکشی از بسیجیان معتکف بخش مانه توسط فرمانده حوزه عمار ناحیه مانه وسملقان
کد خبر: ۸۵۱۷۳۱۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶


به گزارش خبرگزاری بسیج، دیدار و سرکشی از بسیجیان معتکف بخش مانه توسط فرمانده حوزه عمار ناحیه مانه و سملقان انجام گرفت.

حسن زاده فرمانده حوزه عمار مانه گفت: باید فرهنگ ناب اعتکاف در جامعه نهادینه شود تا معضلات اجتماعی به واسطه نزدیک شدن مردم به معبود خود کم رنگ شه و از بین برود.

در ادامه حجه السلام حسام گفت: هیچکدام از معتکفین بدون اذن به خانه خدا نیامده و میهمان خداوند نشده که باید قدر این نعمت را دانست و به نحو احسن از آن استفاده کرد.در ادامه  این سرکشی ها از معتکفین چندین روستا در سطح بخس مانه بازدید به عمل آمد.

****

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و جمعی از شورای حوزه بلال با هادی سیاسی ناحیه مانه و سملقان عیادت و دیدار کردند.

حجه الاسلام ولایتی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان و جمعی از اعضای شورای حوزه بلال به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  به عیادت ودیدار برادرعلی رستگار هادی سیاسی و مربی شجره طیبه صالحین رفتند.

در این دیدار حجت الاسلام ولایتی ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  از خداوند سلامتی و عافیت او را درخواست نمودند.

لازم به ذکر است که این هادی سیاسی در بستر بیماری بودند و تازه از بیمارستان ترخیص شده بودند.

****

آزمون پایانی دوره آموزش گلیم بافی در پایگاه بسیج حضرت زهرا(س) حوزه محمد رسول الله(ص) ناحیه مانه وسملقان برگزار شد

ین دوره آموزشی زمستان سال گذشته و با هدف کمک به اقتصاد خانواده و پرکردن اوقات فراغت خواهران خانه دار تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای و بسیج سازندگی ناحیه  برگزار شده بود.

****

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نشست بصیرتی درجمع معتکفین مسجد جامع آشخانه برگزار شد

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نشست بصیرتی درجمع معتکفین مسجد جامع آشخانه باحضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان برگزار شد.
حجه الاسلام ولایتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه وسملقان گفت: اعتکاف، پشت پا زدن به تعلقات نفس است.

وی گفت: اعتکاف به دفتر دل رسيدن و طلسم را گشودن و از اسرار غيب آگاه شدن و به قيام قيامت جان رسيدن است.

****

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نشست اخلاقی سیاسی در حوزه شهید محلاتی ناحیه مانه وسملقان برگزار شد.

 در این نشست که با حضور تعدادی از اعضای شورای حوزه و رابطین نظارت و تایید صلاحیت پایگاه های عشایری برگزار شد مسئول نظارت و تایید صلاحیت حوزه عشایری، برادر رستم پور با عرض خیر مقدم خدمت حاضرین ، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را محضر بسیجیان تبریک گفته و تاکید نمودند که در عصر غیبت بایستی همگی با تبعیت از ولایت فقیه و فصل الخطاب قرار دادن منویات امام خامنه ای مد ظله العالی، خود را همیشه همراه و در مسیر ولایت بدانیم و قدمی جلوتر یا عقب تر از ولایت فقیه نباشیم.

****

به  مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مسابقه حکمت های نهج البلاغه در بین بسیجیان حوزه مقاومت نرجس خاتون (س) ناحیه مانه وسملقان برگزارشد.

به مناسبت هفته عقیدتی حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س)مسابقه حکمت های نهج البلاغه در بین بسیجیان 17پایگاه خود برگزار نمود در این مسابقه به نفرات برتر این مسابقه هدیه ای اهداء نمودند.

****

نشست بصیرتی با موضوع آداب معاشرت اسلامی پایگاه ریحانه النبی بسیجیان حوزه مقاومت نرجس خاتون

به مناسبت هفته عقیدتی پایگاه ریحانه النبی نشست بصیرتی با موضوع آداب ومعاشرت اسلامی باحضور مربی شجره طیبه صالحین برگزارشد.

در این نشست که اعضاء حلقه های صالحین حضور داشتند خواهر اسلامی در رابطه با ارتباط ونحوه معاشرت با نامحرم و معاشرت در خانه وخانواده را مسائلی را بیان  بیان نمود.

****
برگزاری مسابقه حفظ سوره واقعه  ویژه شورای حوزه مقاومت نرجس خاتون (س) ناحیه مانه وسملقان  

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) بین اعضاء شورا ی حوزه مسابقه حفظ سوره واقعه را برگزار نمود د راین مسابقه سه نفر اول مشخص شدند.

****

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی دیدار با مدیر نظارت عقیدتی حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ناحیه مانه وسملقان

به مناسبت هفته عقیدتی اعضاءشورای حوزه نرجس خاتون (س) به دیدار با مدیر عقیدتی رفتند در این دیدار خواهر فخر نبی ضمن تبریک هفته عقیدتی در سپاه و بسیج از زحمات این بسیجی تقدیر وتشکر نمودند.

****

سرکشی از حلقه های صالحین پایگاه نسیبه(س) توسط مدیر نظارت عقیدتی حوزه مقاومت بسیج امام علی (ص) ناحیه مانه وسملقان

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج سرکشی از حلقه های شهید رسن و شهید اسدی پایگاه حضرت نسیبه (س) روستای قلعه خان انجام شد.

در این سرکشی  آقای حمیدی در بخشی از سخنان خود مسئله حجاب را برای متربیان تشریح کردند..

****
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی کلاس تبدیل عضویت عادی به فعال بسیج خواهران حوزه امام رضا(ع) ناحیه مانه وسملقان برگزار شد.

همزمان با ایام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) کلاس تبدیل عضویت عادی به فعال جهت خواهران پایگاههای حضرت خدیجه(س)روستای زمان صوفی و بنت الهدی صدر روستای آزادگان  برگزارشد.

****
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج سرکشی از خانواده معظم شهید قدیمی توسط حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) ناحیه مانه وسملقان

همزمان با ایام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ، جانشین حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به رسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، از خانواده معظم شهید براتعلی قدیمی سرکشی نمود.

برادر رعنایی ضمن عرض ادب واحترام خدمت خانواده شهید ، از حضور متربیان حلقات صالحین روستای حیدرآباد در این برنامه تقدیر و تشکر نمودند. در ادامه پدر شهید از حضور فعال پاسداران و بسیجیان در چنین برنامه هایی تقدیر و تشکر نمودند. در پایان هدیه ای از سوی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) به خانواده معظم شهید تقدیم گردید

****
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  فرمانده حوزه امام علی (ع) ناحیه مانه وسملقان و اعضاء شورا حوزه به دیدار خانواده شهدا رفت.

الهیان فرمانده حوزه امام علی (ع) ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهدا خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا افتخار بزرگی است که در راستای انجام وظیفه و ارج نهادن به ایثارگری ها و پاسداشت جایگاه والای آنان در جامعه است .

در پایان با اهدای هدیه از خانواده شهید تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها