حجت الاسلام محمد گنجي در بين پاسداران و مربيان سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم گفت: شخصيت علمي شهيد مطهري، با معنويت الهي جاودانه شده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاري بسیج از بوشهر؛ حجت الاسلام محمد گنجي در بين پاسداران و مربيان سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم ضمن گراميداشت هفته عقيدتي سياسي و هفته معلم گفت: خداوند را شاكريم كه در عصر انقلاب حضور داريم و نعمت انقلاب را به چشم ديديم.

گنجي با اشاره به فرمايشات امام خميني (ره ) مبني بر اينكه اگر سپاه نبود، كشور هم نبود افزود: اين جملات نشان از عمق فضائل و ارزش سپاه است كه امام (ره) اين جملات را بيان فرمودند و سپاهيان بايد به خود افتخار كنند.

وي به شخصيت معنوي شهيد مطهري اشاره كرد گفت: شهيد مطهري كه خود يك شخصيت برجسته علمي محسوب مي گردد در كنار علم آموزي خود به عبادت، زهد و خودسازي ديني نيز توجه زيادي داشته است و شخصيت علمي با معنويت الهي جاودانه شده است.

مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه شهرستان جم نيز در اين ديدار با اشاره به اينكه امروز ارزش و جايگاه سپاه در سلاح و موشك نيست گفت: امروز  خمير مايه اصلي سپاه بعد معنوي آن است که  سپاه را از ديگر مراكز متمايز کرده است.

حجت الاسلام قدرت الله پور غلامي هدف ازبرگزاري مراسم  بزرگداشت هفته عقيدتي سياسي و هفته معلم در سپاه را توسعه و تعميق  فرهنگ و تفكر بسيجي و ارتقاء منزلت اجتماعي در جامعه معلمان، مربيان و اساتيد و ارتباط معنوي دست اندركاران امر تعليم و تربيت دانست.

ارسال نظرات