خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:

بالا بردن توان رزمی و فرهنگی هدف استراتژیک رزمایش است

مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: بالا بردن توان رزمی و فرهنگی هدف استراتژیک رزمایش است.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۰۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

علیرضا رنجبرمحمدی مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از بوئین زهرا دراولین روز از تمرینات تاکتیکی گردانهای الی بیت المقدس 3 سپاه ناحیه امام حسین (ع) بیان کرد: برگزاری حلقه های شجره طیبه صالحین محوری ترین برنامه بسیج می‌باشد.

وی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که از طریق جنگ و نظام نمی‌توانند انقلاب اسلامی را ساقط کنند، به همین دلیل از طریق جنگ نرم اقدام کردند که به یاری خداوند ملت آگاه و بصیرایران اسلامی در برابر این توطئه ها با هوشیاری عمل خواهند کرد.

مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا اضافه کرد: سپاه و بسیج نیزدر تاکتیک دفاعی خود علاوه بر برگزاری رزمایش ها و مباحث نظامی و حفظ و انسجام بسیجیان در قالب گردانهای الی بیت المقدس، برگزاری حلقه های شجره طیبه صالحین را از مهمترین برنامه‌های خود در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان طراحی و برنامه ریزی کرده است.

رنجبر هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ و انسجام و بالا بردن توان رزمی و فرهنگی بسیجیان دانست و تاکید کرد: این رزمایش با هدف حفظ و انسجام و بالا بردن توان رزمی و فرهنگی بسیجیان برنامه ریزی شده است که هدف استراتژیک رزمایش است و با ایجاد و تقویت روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان هدف نهائی خود را دنباله خواهد کرد.

 فرمانده گردان حوزه مقاومت بسیج شهر شال در پایان تاکید کرد: دراین رزمایش اعضای گردان بیت المقدس در قالب کلاس های مختلف عملیات تاخیری ، آموزش پدافند غیر عامل ، امداد ونجات ، پدافند دورادور و راهپیمایی تاکتیکی شبانه با استفاده از مربیان تاکیتک آموزش های لازم را خواهند دید .

 


2001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار