فرمانده سپاه شهرستان بوشهر مطرح کرد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: بسیج سازندگی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های سپاه است که بحمدالله در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر در عرصه‌های مختلف فعال بوده است.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۸۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶


به گزارش  خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی در گردهمایی مسؤولان گروه‌های جهادی شهرستان بوشهر، اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی باید بین ملت و دولت یک همگرایی خاصی ایجاد شود و اگر این همگرایی ایجاد نشود طبیعتاً تأثیرات لازم که انتظار می‌رود را به همراه نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم با نگاه درست توسعه‌ای، استان بوشهر را به توسعه اقتصادی در بخش‌های مختلف برسانیم این استان می‌تواند کانون رشد در عرصه‌های مختلف کشور باشد، بیان کرد: اگر بخواهیم رشد اقتصادی داشته باشیم باید بدنبال تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

دشتی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌ها باید در جهت تحقق سیاستهای اقتصادی مقاومتی تلاش کنند، ادامه داد: مردمی کردن اقتصاد سبب شکوفایی کشور می‌شود و ما نیز به عنوان پیشگامان این عرصه باید به سمت مردمی کردن اقتصاد تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از عناوین مبارک و کلیدی در مسائل اقتصادی کشور ماست، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نقشه جامع برای عبور از تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و تورم است.

 دشتی با اشاره به اینکه یکی از مقتضیات اقتصاد مقاومتی این است که اقتصاد مقاومتی بر دوش مردم باشد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از دستاوردهای نظام در طول 36 سال عمر با برکت انقلاب، مبارزه با ظلم در منطقه و جهان و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف از دستاوردهای بزرگ و خارق‌العاده مدیریت جهادی در ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در عرصه‌ رقابت تولیدات داخلی و کالاهای خارجی، اولویت دادن به مصرف تولیدات ایرانی و پرهیز از مصرف کالاهای خارجی کمک شایانی به اقتصاد مقاومتی می‌کند، اظهار کرد :تولیدکنندگان داخلی نیز با افزایش کیفیت محصولات و کالاهایشان و تعیین قیمتی مناسب، می‌بایست نظرات مردم را به مصرف کالای ایرانی جلب کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: بسیج سازندگی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های سپاه است که بحمدالله در شهرها و روستاهای مختلف استان در عرصه‌های مختلف فعال بوده و ما بنا به دغدغه‌های مقام معظم رهبری بدنبال زدودن غبار محرومیت از چهره بوشهر هستیم و امید داریم بتوانیم به کمک بسیج سازندگی وظیفه خود را در قبال محرومین جامعه به انجام برسانیم زیرا اینگونه محرومیت‌زدایی‌ها و مردم‌داری‌ها و نفوذ در قلب مردم باعث می‌شود دشمن نتواند در عرصه جنگ نرم هم کاری از پیش ببرد.

ارسال نظرات