حمیدرضا پورنوروز
مدیرکل بانک مهراقتصاد استان ایلام/
حاجی زاده گفت: اعتبارات بانک مهر اقتصاد برای تخصیص وام اقتصاد مقاومتی نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۸۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ فریدون حاجی زاده مدیرکل بانک مهراقتصاد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به فلسفه ی اساسی بانک مهراقتصاد که کمک کردن به بسیج است؛ سال ۹۳ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای طرح های اقتصاد مقاومتی  و تسهیلات تکلیفی بسیج در استان تخصیص و پرداخت شد.
وی؛ بیان کرد: در نیم سال اول ۹۳ ؛ صد درصد وام ها برای کمک به بسیجیان و فراهم آوردن شغل برای جوانان در زمینه های اقتصاد مقاومتی پرداخت شد.
فریدون حاجی زاده با اشاره به اینکه رفع مشکلات بسیجیان از اهداف کاری  بانک مهراقتصاد محسوب می شود؛ عنوان کرد: بانک مهراقتصاد استان ایلام از برترین بانک های کشور در رفع مشکلات و پرداخت تسهیلات به بسیجیان عزیز است  و این نشانی از خدمت صادقانه کارکنان این بانک است.
مدیر کل بانک مهراقتصاد استان ایلام؛ افزود: تعداد وام های پرداختی در سال گذشته بالغ بر ۱۴۴۰ فقره بود، که طرح اشتغال زایی قرارگاه سازندگی بسیج به ۷۰۲ مورد با پشتیبانی این بانک اعلام کردند.
فریدون حاجی زاده مدیرکل بانک مهراقتصاد گفت: در سال ۹۳ برنامه های که برای ما در نظر گرفته شده به بهترین نحوه صورت گرفته و به همین امر ۶۰ درصد اعتبار وام های اقتصاد مقاومتی نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.
وی؛ عنوان کرد: در سال ۹۳ حدود ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به این بانک تخصیص داده شده که به همت کارکنان توانستیم به ۱۷ میلیارد تومان افزایش دهیم.
حاجی زاده گفت: هرچقدر بودجه بانک مهر اقتصاد ایلام افزایش یابد شعب استانی می تواند عملکر ویژه ی را برای جلب رضایت مردم به خود اختصاص دهد.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمانبندی های انجام گرفته در خصوص برنامه های ۹۴ انشاءالله سعی داریم که در طرح های اقتصاد مقاومتی که سال گذشته ۴ میلیارد بود را به ۷ میلیارد تومان در سال جاری افزایش دهیم .
   حاجی زاده در پایان گفت: بانک مهر اقتصاد در نظر دارد بجز وام های تکلیفی برنامه های فرهنگی سپاه امیرالمومنین(ع) را پشتیبانی کند.
لازم به ذکر است؛  در جلسه شورای اداری استان که با حضور سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه در امر محرومیت زدایی و استاندار ایلام  مهندس مروارید و سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام  و دیگر فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان برگزار شد، با اهداء لوح از مدیر کل بانک مهر اقتصاد ایلام  بعنوان بانک نمونه ی  حامی طرح های محرومیت زدایی و  اقتصاد مقاومتی در استان ایلام تجلیل به عمل آمد .
ارسال نظرات